Kaj ponuja nova Beyoncina kolekcija

Beyonce želi s svojo modno linijo osvojiti tudi britansko tržišče.

Objavljeno
18. avgust 2011 11.32
Posodobljeno
19. avgust 2011 07.00
V. H.
V. H.

Pevka Beyonce Knowles (29) razkriva za Daily Mail svoje načrte za prihodnost, v katerih trdi, da je prišel čas, da se posveti zakonu in družini.

Modna kariera

Pevka, ki skupaj z mamo Tino in sestro Solange vodi družinsko modno znamko House of Dereon, je prevzela tudi vlogo modela za novo predstavitev kolekcije, katero zaznamuje eklektičen videz.

Prodor na britanski trg

Naslednji mesec bodo svojo kolekcijo prvič predstavile britanskemu tržišču, saj jo bodo ravno v času londonskega tedna mode začeli prodajati v veleblagovnici Selfridges. Vse tri so ponosne na novo linijo in z zanimanjem čakajo odzive iz Velike Britanije. Ime blagovne znamke so izbrale v spomin na Tinino mamo Agnez Dereon. Njihov slogan »Couture.Soul.Kick« pa predstavlja tri generacije Beyoncine družine: Agnez Dereon kot »Soul« (duša), mati Tina kot »Couture« (krojaštvo, šiviljstvo ali pa tudi moda) in Beyonce kot »Kick« (kar lahko pomeni poleg brce in udarca tudi modna muha, sunek, spodbuda, celo vznemirjenje – izberite po potrebi ali občutku).