Če mislite, da šopirjenje z dragim avtomobilom, krznenim plaščem ali nakitom danes med bogatuni naredi vtis, se pošteno motite.
Parfum kot statusni simbol
Novi statusni simbol so postali pregrešno dragi parfumi. Modna oblikovalka Donna Karan je nedavno predstavila najdražjo stekleničko parfuma na svetu, za katero je treba odšteti milijon dolarjev, kar pa je le približno 700.000 evrov. In toliko ni vredna sama dišava, temveč steklenička, v kateri je ta.
2909 dragih kamnov na steklenički
Okrašena je z 2909 dragimi kamni, ki prihajajo z najrazličnejših kotičkov sveta. Poznavalci bi prepoznali diamante iz Avstralije, 7,18-karatni safir iz Šrilanke, štiri okrogle rožaste diamante, 4,03-karatni diamant v obliki hruške, rubine iz Brazilije in še več. Seveda so imenitni dragulji ujeti v 14-karatno belo in rumeno zlato. Ne smemo pozabiti omeniti 2700 briljantov in belih diamantov ter 183 zlato rumenih safirjev, ki upodabljajo prepoznavno silhueto nebotičnikov na newyorškem Manhattnu.
Izbrana je tudi sama dišava
Vonj pregrešno dragega parfuma je sestavljen iz izbranih odtenkov pomaranče, slive in jabolka sorte zlati delišes, po kateri je dišava tudi dobila ime. Oblika jabolka je bila tudi vodilo pri sestavi stekleničke, zato so se odločili, da za piko na i uporabijo 2,43-karatni rumeni diamant, ki predstavlja pecelj. Stekleničko bodo najprej razstavljali po svetu, na koncu pa prodali. Izkupiček bodo podarili neimenovani mednarodni humanitarni organizaciji, ki se bori proti lakoti v svetu.