Se vam zdi ta reklama provokativna?

Kot vse reklame želi le pritegniti pozornost.

Objavljeno
16. november 2011 09.45
Posodobljeno
16. november 2011 11.45
V. H .
V. H .

Navajeni smo že, da želijo reklame v modni industriji šokirati in provocirati. Zadnja v nizu takih so tiskani oglasi za spodnje perilo blagovne znamke The Lake & Stars. V oglasni kampanji spodnje perilo predstavljata mati in njena 19-letna hči, ki pozirata v provokativnih pozah, samo od sebe pa se postavlja vprašanje: je to seksi, bizarno ali neokusno?

Cilj kampanje

Posebnost kampanje je, da ženske na plakatih niso profesionalne manekenke, temveč navadne ženske, ki živijo v bližini solastnice blagovne znamke v New Yorku. Maayan Zilberman, ki je poleg Nikki Dekker lastnica blagovne znamke, je razložila za Huffington Post, od kod ideja za tak oglaševalski koncept: »Ne gre za šok. Nismo želeli, da bi se ljudje počutili neprijetno. Naš namen je bil soočiti ljudi z nekaterimi vprašanji, o katerih se ne govori dovolj.«
Cilj kampanje je spodbuditi razpravo o odnosu mlajše generacije do starejših žensk in obratno.