Donatella Versace je od danes v Sloveniji. No, ne ravno kreatorka osebno, temveč njena kolekcija oblačil. Zaradi podjetne poteze enega največjih prodajalcev oblačil, H&M, so Slovenke stale v vrsti že ob šestih zjutraj. Vsaka s svojo željo dobiti prestižen kos visoke mode po zmerni ceni. Vidno utrujene prodajalke, oblečene v majice Versace s prepoznavnim Versacejevim potiskom, so nam zaupale, da sta med zvezdniki izstopali Pika Božič in Anja Rupel. Obe sta odšli zadovoljni, s polnimi vrečami. Piko Božič smo celo ujeli na poti iz nakupovalnega središča in fotografirali prtljažnik terenca BMW, ki je potrdil izjave prodajalke.
Sta H&M in Versace iz istega legla?
Nekoliko preseneča dejstvo, da se je prestižna oblačila z njenim podpisom odločila prodajati skupaj z gigantskim prodajalcem oblačil H&M. Če so bila nekoč Versacejeva oblačila simbol za prestiž in luksuz in bila na voljo le v skromnem številu, jih je tako danes mogoče kupiti kar v tisočih trgovinah H&M. Oblačila sicer spadajo v višji cenovni razred, kot oblačila H&M, kljub temu pa pretiranega prestiža v trgovinah, kjer so se v enem kotu bohotila versacijeva oblačila, vse povsod drugje pa oblačila blagovne znamke H&M, ni bilo.
Način nakupa skoraj poniževalen
Za kupce so veljala posebna pravila. Prvim so podelili barvne zapestnice. Razdelili so jih v skupine po 20 ljudi, vsaka skupina pa je prejela zapestnico druge barve. Tako je vsaka skupina vedela, kdaj je napočil čas, da lahko nakupuje v kotičku z dizajnersko kolekcijo. Zapestnico nakupovalci potrebujejo le za nakupovanje v Versacejevem oddelku, kjer so se z zapestnicami lahko zadržali največ 10 minut. Nato je bila na vrsti naslednja skupina. Da bi čim več kupcev prišlo do svojega primerka, je bilo omejeno število nakupov: kupiti je bilo mogoče največ dva kosa posameznega izdelka.
Če želite kupljeni izdelek iz kakršnega koli razloga vrniti, imate čas en mesec (ob predložitvi računa), ob nakupovanju pa imejte vseeno v mislih, da modnih dodatkov in spodnjega perila ne morete vrniti.
40 za ženske, pol manj za moške
Kolekcija oblačil je bila sestavljena iz 40 oblačil za ženske in 20 za moške. V Sloveniji verjetno ni bila na voljo vsa kolekcija, saj so nam iz službe za odnose z javnostmi iz glavnega štaba H&M sporočili, da je nekaj izbranih kosov na voljo le v izbranih trgovinah. V H&M nam razložijo, da je njihov poslovni model ponuditi modna in kakovostna oblačila po najboljših cenah: »Kupce želimo vedno navdušiti in presenetiti.«