Kaj imajo skupnega Vuitton, Gaultier in Versace?

Če lahko prodajajo modo, bodo šle v promet tudi zofe, menijo oblikovalci.

Objavljeno
03. marec 2011 14.58
Ka. C.
Ka. C.
Oblikovanje je oblikovanje; če lahko prodajajo modo, bodo menda šle v promet tudi zofe. To bi lahko bil skupni imenovalec kosov, ki vsi nosijo pečate najuglednejših svetovnih imperijev luksuza: Louis Vuitton, Jean Paul Gaultier, Hermès in Versace.

Vsi ljubitelji znaka LV bodo takoj prepoznali dva od njegovih najbolj klasičnih vzorcev: pisani Murakami in rjavi Classic Monogram. Za svoje zofe je omenjeno dekorativno blago uporabil ameriški oblikovalec Jason Phillips. Pravi, da gre za »zabavno raziskovanje tega, kaj je v resnici luksuz«.

»Ste bolj igrive narave ali tradicionalni?« se sprašuje oblikovalec. »Bolj Japonec,« bi bil najbrž odgovor, glede na to, kako so nad sicer kultno modno blagovno znamko navdušeni na Japonskem. Najbrž jih bo navdušila tudi ta zofa.

Več o zofah znanih modnih ikon preberite na novi spletni strani www.deloindom.si.