Med omenjenim dogodkom namreč podjetja zpravijo milijone ameriških dolarjev za dragocene sekunde med prekinitvami na tekmi – ki jih ni malo. Tako stane pol minute dolga reklama kar tri milijone dolarjev, seveda pa ni presenetljivo, da so si lahko prav ta čas privoščili le najboljši od najboljših.
Samo lani je prek 100 milijonov ljudi spremljalo finalno tekmo ameriškega profesionalnega nogometa, letos pa so znova podrli rekord s kar 111 milijoni gledalcev!
Prav ti so imeli priliko pogledati najboljše in seveda najbolj smešne reklame, med katerimi gotovo vodi Volkswagnova, ki ima na spletnem portalu youtube že kar 21 milijonov ogledov.
Letos smo lahko tako videli tudi reklamo za čokolado Snickers, v istem spotu sta se pojavla Justin Biber in Ozzy Osbourne (!), Kim Kardashian je (spet) prodajala svojo zadnjico in športne copate, seveda ni manjkalo najbolj priljubljeno ameriško pivo, pojavil pa se je tudi ameriški raperski zvezdnik Eminem v svoji digitalni različici in še veliko drugih!
Pa si oglejmo nekaj najboljših: