Oglas, ki je zmotil Hohenbergovo, prikazuje namaz v družbi svežega sadja, polnozrnatega kruha in sadnih sokov kot del slastnega in hkrati uravnoteženega zajtrka. V oglasu je prikazana tudi mama, ki svojim srečnim in zdravim otrokom ponudi kruh, namazan z nutello.
V tožbi je zapisano, da nutella vsebuje kar 70 odstotkov nasičenih maščobnih kislin in sladkorja, ki pripomorejo k širjenju debelosti med otroki in utegnejo biti odgovorni za njihove težave z zdravjem. Kot take nutelle ne bi več smeli predstavljati kot zdrave in hranljive, podjetje pa se mora finančno oddolžiti vsem kupcem, ki jih je s to reklamo zavedlo.
Ferrero: nutella light bi bil nateg
Predstavnica multinacionalke Ferrero se je na obtožbe že odzvala in povedala, da stojijo za vsemi svojimi oglasnimi sporočili. Iz podjetja so še sporočili, da so sicer poskusili ustvariti nutello light, torej lahko različico namaza, vendar je bil njen okus grozljiv. Po njihovem mnenju je dietna oziroma lahka čokolada čisti nateg kupcev.