Več kot tri četrtine Slovencev po novice na splet

Kar 77 odstotkov spletnih uporabnikov od 10 do 75 let uporablja internet za spremljanje novic.

Objavljeno
10. marec 2011 13.31
Mi. S./STA
Mi. S./STA
LJUBLJANA – Na drugem mestu so glasbene in filmske vsebine (68 odstotkov), tri petine Slovencev pa pobrska za informacijami o potovanjih, izhaja iz raziskave MOSS.

Tem sledijo šport, kozmetika, avtomobilizem, prehrana, zdravje in zdravila. Za informacijami v zvezi s katero od omenjenih tematik poseže vsaj 50 odstotkov uporabnikov, kaže raziskava, ki jo je za Slovensko oglaševalsko zbornico opravila družba Valicon s podizvajalcem, podjetjem Gemius.

Mlajše uporabnike spleta (od 10 do 25 let) sicer nekoliko bolj kot novice na spletu zanimajo zabavne vsebine, povezane s filmi in glasbo.

Spletni uporabniki v starosti od 25 do 34 let se pogosteje kot drugi zanimajo za informacije o računalništvu in za erotične vsebine, uporabnike v starosti od 35 do 44 let pa pogosteje zanimajo vsebine o avtomobilizmu in prehrani.

Podatki še kažejo, da starejše generacije na spletu poleg novic najbolj zanimajo vsebine o zdravju in zdravilih, so izsledke raziskave povzeli v oglaševalski zbornici.