Predsednik Qantasa Alan Joyce je izjavil, da za eksplozijo enega od štirih motorjev proizvajalca Rolls-Royce ne more biti krivo vzdrževanje, saj je imelo dve leti staro letalo za seboj le 8165 ur letenja, nedavno pa so v vzdrževalni službi Lufthanse v Nemčiji na njem opravili temeljitejši pregled.
»Mislimo, da gre zelo verjetno za napako v materialu ali kakšno pomanjkljivost motorja,« je dejal na novinarski konferenci v Sydneyju.
To je bil sicer prvi tovrstni incident na največjem potniškem letalu na svetu, ki je v uporabi od leta 2007, proizvajalec motorjev Rolls-Royce pa je v četrtek letalskim družbam, ki uporabljajo letala A380 s tem tipom motorja, že svetoval preventivni pregled motorjev.
V Avstralijo sta medtem prispeli tudi črni skrinjici letala. Preiskovalci so ugotovili, da so se napake v delovanju motorja številka dve pojavile že štiri minute po vzletu z letališča v Singapurju, podrobnejše ugotovitve pa bodo znane čez dan ali dva.
Na Qantasovem letalu je bilo 440 potnikov in 26 članov posadke, nobeden od njih pa v incidentu ni bil poškodovan. Potnike so iz Singapurja v Sydney prepeljali z drugimi letali.