Iz Italije, kjer so ga občudovali konec prejšnjega tedna, so ga danes pripeljali pred stavbo fakultete za tehnologijo polimerov (FTPO), s katero je podjetje Tushek podpisalo pogodbo o razvojnem sodelovanju. Sodelovali bodo tako na raziskovalnem področju s poudarkom na testiranju kompozitnih materialov kot tudi na študijskem področju. »Razvojni izzivi, na katerih bomo sodelovali, lahko pomenijo preboj na področju elektrifikacije in izboljšanja varnosti,« je povedala Maja Mešl, direktorica FTPO.
»TS900h APEX odlikuje njegova aerodinamična ekstremnost in nov, intelektualno zaščiten elektro pogonski sklop, ki v kombinaciji z motorjem z notranjim izgorevanjem vozilu daje zavidljivih 1400 konjskih moči pri komaj 1440 kilogramih,« so pojasnili v podjetju, ki deluje v Mariboru in se pripravlja na začetek maloserijske proizvodnje, ki bi morala steči v začetku prihodnjega leta.
»Naša velika želja je, da bi proizvodnjo, ki bo sprva omejena na serijo dvanajstih vozil, vzpostavili v Mariboru,« je v Slovenj Gradcu napovedal Aljoša Tušek.
Kupci najlažjega hibrida na svetu bodo večinoma doma iz Evrope, pa tudi iz Bližnjega vzhoda in Kitajske. »Hiperavtomobili so nišni proizvodi, usmerjeni na ozek krog kupcev. Večinoma so to avtomobilski navdušenci in športniki, ki imajo doma od 40 do 200 avtomobilov, najmanj dve jahti in tri helikopterje,« je povedal Aljoša Tušek, ki bo model TS900 APEX prihodnji mesec predstavil v Monaku.
Pogon
Za pogon modela TS900 skrbita dve enoti. Vsaka poganja svoj kolesni par, vsaka svojo os. Apex je tako pravzaprav štirikolesno gnan supešportnik, ki bo zagotovilu njegovih kontruktorjev nima nobenih težav z oprijemom in prenosom navora na podlago.
Za pogon modela TS900 skrbita dve enoti. Vsaka poganja svoj kolesni par, vsaka svojo os. Apex je tako pravzaprav štirikolesno gnan supešportnik, ki bo zagotovilu njegovih kontruktorjev nima nobenih težav z oprijemom in prenosom navora na podlago.
Gre za izjemno zmogljiv športni avtomobil tako na odprti cesti kot na dirkališču. »Tik pod enim megawatom moči namreč ponujata vozniku oba pogonska sklopa, kar pomeni, da TS900 pospeši do sto kilometrov na uro v zgolj 2,5 sekunde. Končna hitrost je izven dirkališča le akademska številka in v tem trenutku težko dosegljiva: 380 kilometrov na uro doseže v idealnih okoliščinah,« so pojasnili v podjetju.
Aljoša Tušek ob tem poudarja, da suhoparne številke niti niso tako pomembne, kot je pomemben prepričljiv občutek za volanom: »Nič ne pomaga, če imamo še dvakrat več moči, če je avtomobil pretežak, preokoren. Našim strankam bi radi ponudili ne superšportnika, ki ga občasno lahko zapelješ na dirkališče. Mi želimo ponuditi več; supešportnika, ki ga lahko lastnik vozi tudi na cesti!«