Kako zelo je obremenjena Parmova, ki velja za eno izmed alternativnih povezav med Šiško in središčem mesta, kažejo izsledki prometne študije. V prometnih konicah namreč križišče med Parmovo in ulico Bežigrad povprečno prevozi okoli 1500 vozil na uro, med Parmovo in Livarsko okoli 600 vozil na uro. Križišče med Samovo in Parmovo pa prevozi celo okoli 3000 vozil na uro oziroma 50 vozil na minuto. Po besedah Gregorja Jakliča, komercialnega direktorja Kostaka, trenutno obnavljajo del ceste na odseku med Smoletovo do ulice Bežigrad. Na terenu smo se prepričali, da so promet na delu Livarske, ki je že nekaj časa enosmerna, sprostili v obe smeri. Zato je pričakovati, da bo (vsaj) ob jutranjih in popoldanskih konicah ta del ceste za bližnje stanovalce in za zaposlene na Parmovi preobremenjen in da bo prihajalo do daljših zastojev.
Celotna obnova ceste bo trajala leto dni
Na vprašanje kako bo v prihodnje postavljena zapora bližnjih cest ob Parmovi je Gregor Jaklič odgovoril, da je to v pristojnosti občine oziroma javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice (JP LPT). Glede predčasnega zaključka del na odseku ceste do Drenikove pa je pojasnil, da je v njihovem interesu, da dela čim prej končajo. Ali bodo obnovitvena dela na drugem delu Parmove končana do konca novembra? "Za zdaj je načrtovana zapora do 30.novembra. Računamo, da bomo z deli nadaljevali v enakem tempu kot do zdaj," je dejal Jakič. Ob tem pa dodal: "Parmova ne bo nikoli v celoti zaprta za ves promet, ampak jo bomo prenavljali "po koščkih"."
Spomnimo, da občina v okviru celotne prenove Parmove (ta bo trajala več kot leto dni) načrtuje ureditev cestišča, pločnikov, kolesarske steze in celotne infrastrukture. Križišče med Parmovo in ulico Bežigrad bo po prenovi tudi semaforizirano. Vrednost celotne investicije znaša 4,3 milijona evrov (z DDV), večino sredstev je zagotovljenih v občinskem proračunu, 380 tisoč evrov pa so prejeli iz kohezijskih sredstev. Vprašanja glede prihodnje zapore na Parmovi smo naslovili tudi na MOL, vendar na odgovore še čakamo.