Manca Behrič, s Primožem Ciglerjem soustanoviteljica šišenskega Rifuzla, trgovine brez embalaže, je s poslovanjem v devetih mesecih od odprtja zelo zadovoljna. Prve mesece stroškov poslovanja trgovine še niso pokrili, julija in avgusta jim je to že uspelo.
Na petkovem dnevu odprtih vrat so se predstavili njuni domači dobavitelji, njihove izdelke in pridelke je bilo moč degustirati, na delavnicah so se udeleženci lahko naučili, kako pridelati manj odpadkov. Izostal ni niti krajši kulturni program - kako tudi bi, saj je Rifuzlov najbližji sosed urbani Kino Šiška, ki jim je tudi sicer v opazno podporo.
Na facebooku, instagramu in spletni strani ima Rifuzl že več kot dvajset tisoč sledilcev, kupci pa v šišensko trgovino, prvo tovrstno pri nas, prihajajo tudi iz bližnje in daljne okolice. A na širitev zaenkrat še ne mislijo, gre vendarle za velik projekt, pravi Manca Behrič, učinek pa ni zanesljiv.
Lahko pa bi nekako povezali kupce, da bi kot pri skupnih vsakodnevnih prevozih, tudi pri njih ali skupaj kupovali, ali pa bi eden za več prijateljev nakupil potrebno. Dolgoročno pa ni izključena niti dobava na domu.
Seznam Rifuzlovih dobaviteljev je širok, izdelkov, pridelkov, prodajnega blaga brez embalaže pa je vedno več. Tako je v trgovini moč najti biorazgradljive in večkrat uporabne slamice različnih velikosti iz slovenske močvirske trstike, mlečne izdelke iz senenega mleka, skrivnostne skodelice, v katere gre ravno prav hrane, pralne plenice in vložke, liofilizirano sadje, ročno izdelano milo, pesto iz domačih sestavin, naravne deodorante in kozmetiko, med, vino, domače ajdove testenine, vrečke iz organskega bombaža, domače piškote, zeliščne soli, granole, oljčno olje, domače sadje in zelenjavo, veganske dobrote, vrečke iz starih zaves, biorazgradljivega papirja za peko, jajca, domače namaze, ekološke presne sladice in čokolade, pijačo kombučo in, nenazadnje, nepakiran toaletni papir. Ter še veliko drugih izdelkov. Tudi uvoženih, a v rinfuzi, nepakiranih.