Dekle (čeprav se zdi, kot da jo zaradi njenega odraščanja pod lučmi televizijskih kamer poznamo že najmanj 40 let) je veliko več kot to. Je uspešna podjetnica, ne, pravzaprav je izjemno uspešna podjetnica, ki se je na letošnjo Forbesovo lestvico najbogatejših poslovnih žensk, ki so same zgradile svoj imperij, povzpela na visoko 27 mesto. Svoj imperij je zgradila v pičlih treh letih in vmes še rodila hčerkico Stormi. Morda ji je bila zlata žlica v usta položena resda že v zibelki, vendar do skoraj 900 milijonov dolarjev (768 milijonov evrov) kljub temu ni prav lahko priti.
Do skoraj milijarde zaslužka v pičlih treh letih
Kylie je 100-odstotna lastnica podjetja, ki ga Forbes označuje kot eno najbolj vročih in perspektivnih kozmetičnih linij v zgodovini. Dve leti nazaj je Jennerjeva na trg poslala komplet za nego ustnic, za katerega so morali kupci odšteti 29 dolarjev (dobrih 24 evrov). Linija je šla (in še vedno gre) za med, saj je prodala za več kot 630 milijonov dolarjev izdelkov, samo v lanskem letu za približno 300 milijonov dolarjev (256 milijonov evrov).
Ob tem ji pogodbe z zvenečimi trgovskimi imeni, ki jih reklamira, navržejo še nekaj dodatnih milijončkov. Primer - ko se Kylie pokaže v novih Puma copatih, je linija razprodana v pičlih nekaj urah. Urah, ne dneh.
Resničnostna zvezdnica, polsestra mnogo bolj slavnih Kim (mimogrede, po Forbesu je »vredna« 350 milijonov dolarjev oz. slabih 300 milijonov evrov), Khloe in Kourtney Kardashian ter hčerka Kris Jenner, se je na Forbesovi lestvici kot rečeno uvrstila na 27. mesto. Pred njo so zveneča imena kot recimo Oprah Winfrey, Diane Hendricks ali Meg Whitman. A morda bi veljalo znova ponoviti - Kylie ima 20 let.
Zgodovine ne piše zgolj kot mlada milijonarka - če bo vrednost njenega podjetja tako skokovito rasla, bo kmalu postala najmlajša milijarderka na svetu in s prestola izrinila ustanovitelja facebooka Marka Zuckerberga, ki je svojo prvo milijardo dolarjev zaslužil pri 23-ih letih.
Kylie je že večkrat zanikala, da bi nameravala prodati svoje podjetje, a njena preračunljiva mama (mimogrede, Kris je na hčerini plačilni listi - lani ji je Kylie za pomoč pri vodenju gigantskega posla plačala reci in piši 17 milijonov dolarjev oziroma 14,5 milijona evrov) na to odgovarja bolj dvomljivo: »To je vedno nekaj, kar smo pripravljeni vzeti v ozir.«
Zanimivo je, da Jennerjeva v podjetju nima zaposlenih na horde ljudi (ima sedem zaposlenih za polni delovni čas in pet za polovični), pač pa je briljantno izkoristila to, s čimer so zaslovele njene polsestre - družbena omrežja. Dneva brez Kim na instagramu, twitterju ali snapchatu si skorajda ne moremo predstavljati, a najmlajša iz klana je to ponesla na čisto novo raven. »Družbena omrežja so naravnost odlična platforma. Z njimi lahko preprosto in kadar koli dostopam do svojih oboževalcev in kupcev,« je dejala. Do kupcev, ste opazili?
Če se vam zdi vsa stvar za lase prevlečena, naj vam razkrijemo, da ima Kylie na instagramu 110 milijonov sledilcev (številka konstantno raste), še več na snapchatu. Ko je pred kratkim dejala, da te platforme ne uporablja več tako pogosto, kot jo je v preteklosti, je vrednost snapchata strmo padla. Da, Kylie ima moč zrušiti podjetje in ga poslati v propad. Na twitterju ima na primer 25,6 milijona sledilcev.
Njene stranke in sledilci (ker se to dvoje ne izključuje) so predvsem dekleta in ženske, tudi sicer ena najbolj zaželenih ciljnih skupin trgovcev. Vsaj tistih, ki prodajajo ličila.
Vse v življenju 20-letnice kljub temu nista le bogastvo in blišč. Že kot desetletno deklico so jo pahnili v resničnostni šov, ki ga je spremljal skorajda ves svet. Vsak njen korak je bil (in je še) pod drobnogledom, zato je iskala nekaj, v čemer bi ob manekenskih in slavnih sestrah uspela sama. »Od šestega razreda naprej sem nosila rožnato senčilo za oči. Z ličili sem se počutila bolj smaozavestno,« je dejala v enem izmed intervjujev. Dekle, za katero na milijone vrstnic po vsem svetu meni, da ima popolno, sanjsko življenje. Ga ima res?
Njen oče Bruce Jenner, nekdanji atletski zvezdnik, si je pred leti spremenil spol in se preimenoval v Caitlyn Jenner, kar je Kylie najbrž prineslo kakšno noč nemirnega spanca, sploh če pomislimo, da ji neprestano, na vsakem koraku (verjemite, da pri tem ne pretiravamo), sledi horda paparacev in termin »zasebno življenje« za mlado žensko skorajda ne obstaja.
Pravi, da je to ne moti, vendar hude izbire pravzaprav nima. Ko bo namreč izginila z družbenih omrežij, bo najverjetneje padla tudi vrednost njenega podjetja. Kylie živi pod mikroskopom in morda je to »nova vrsta bodočih milijarderk in milijarderjev«. Ljudje, ki so moč družbenih omrežij izkoristili bolj, kot s(m)o si starejše generacije to zmogle predstavljati.
Nepremičninski mogotec je ne nazadnje postal predsednik najmočnejše države na svetu, zakaj torej 20-letnica ne bi mogla s šminko zaslužiti nepredstavljivega bogastva?
Še mimogrede - skupna vrednost premoženja 60 žensk, ki jih je Forbes nanizal na lestvici, je 71 milijard dolarjev (60 milijard evrov), kar je 15 odstotkov več kot v lanskem letu. Minimalna vrednost, da se posameznica prebije na zlato lestvico, je sicer 320 milijonov dolarjev (273 milijonov evrov).