Preberite še
Rami Malek s kipcem za vlogo Mercuryja, najboljša igralka Olivia Colman, za film izbrali Zeleno knjigo (FOTO)
Najprej prejel oskarja, nato padel (FOTO)
Rami Malek s kipcem za vlogo Mercuryja, najboljša igralka Olivia Colman, za film izbrali Zeleno knjigo (FOTO)
Najprej prejel oskarja, nato padel (FOTO)
Aleš Čakš, urednik revije za lifestyle Amando:
Že nekaj let je na podelitvi oskarjev manj zares spektakularnih oblek, pa čeprav velike modne hiše, kot so Dior, Versace, Alexander McQueen, Armani Prive ... sproducirajo zelo veliko zares blestečih modnih kreacij. Letos so po mojem mnenju na rdeči preprogi podelitve oskarjev izstopale tri igralke (in pevke): Lady Gaga (Zvezda je rojena) v črni različici sodobne ekstravagance (Alexander McQueen, ogrlica Tiffany, ki jo je nosila že Audrey Hepburn, vredna 30 milijonov evrov) s pridihom starega hollywoodskega glamurja (črne rokavice) pa Emma Stone (Najljubša) v posebni temnozlati obleki z »vesoljskimi« rokavi in vzorci živalskih luskin Louisa Vuittona, predvsem pa Charlize Theron v osupljivo elegantni obleki hiše Dior Haute Couture. Ta igralka je tudi z nakitom in frizuro v celoti zadovoljila najbolj zahtevne modne poznavalce.
Med večjimi spodrsljaji 91. podelitve oskarjev je brez dvoma skromna in uboga oprava, takšna za na delovno mesto vsak dan, scenaristke Nicole Holofcener. Včasih je težko razumeti, pa četudi gre za scenariste, da si, še posebej ženske, za najbolj glamurozen dogodek na svetu ne privoščijo vsaj malo elegance in prestiža.
Pri moških tradicionalno prevladujejo črne obleke z belimi srajcami ter črnimi metuljčki ali ožjimi črnimi kravati, kar pa je že precej dolgočasno, zato je bilo za spremembo zanimivo videti Davida Oyelowa v zeleni žametni opravi in tudi Stephana Jamesa v rdečem žametnem smokingu znamke Etro.
Modna oblikovalka Maja Štamol Doljc:
Podelitev oskarjev ni težko pričakovana le za filmski svet, temveč tudi za modnega. Rdeča preproga prireditve je ena najbolj komentiranih, spremljanih in vpliva na trende skozi vse leto tudi pri slovenskih modnih navdušenkah oziroma pri izboru kreacij za posebne priložnosti. Letos smo lahko videli veliko dragocenega nakita, ročno prišitih bleščic, odprtih hrbtov, globokih dekoltejev, vlečk, drapejev, korzetov in poudarjenih voluminoznih ramen. Barve, ki so zaznamovale letošnjo podelitev, so: rdeča, modri odtenki, bela, srebrna, zlata, rožnata in seveda črna.
Meni najljubše so bile: Lady Gaga (elegantna črna kreacija A. Mcqueen), Charlize Theron (čista modra kreacija z odprtim hrbtom in poudarjenimi rameni Dior), Gemma Chan (voluminozna rožnata kreacija Valentino), Regina King (bela kreacija Oscar de la Renta), Kacey Mussgraves (nežno roza voluminozna mrežasta kreacija, Giambattista Valli), Glenn Glose (zlata kreacija)
in Helen Mirren (plastenje rdeče in roza mreže). Pri Helen Mirren in Glenn Close ne poznam imena oblikovalca, vendar pa znata vsa leta, kljub ne več rosnim letom, izbrati opravo, v kateri dobro izgledata.
Med moškimi prevladuje klasika, torej bela srajca, črn smoking in metuljček. S svojo opravo je zagotovo izstopal Billy Porter, (oblikovalec: Christian Siriano).
Modna oblikovalka Nina Šušnjara:
Po mojem mnenju je najbolj moden dogodek leta sicer Met Gala, ampak rdeča preproga podelitve ameriških filmskih nagrad je ponavadi tista, ki najbolj spominja na duh časa, ko so se po njej sprehajali glamurozni ustvarjalci stare šole.Tokrat sem iskreno ostala precej ravnodušna. Za vse obleke se mi zdi, da sem jih že videla, če pa moram izpostaviti nekaj kreacij, so to Brie Larson v Celine, Lady Gaga v Alexander Mcqueen in pa Kiki Layne v Atelier Versace.
Brie Larson zato, ker gre za minimalističen kroj in dobro, kakovostno izvedbo ter perfektno izbiro materiala in barve, Lady Gaga, ker mi je všeč črna obleka in strukturiran kroj, Kiki Layne pa zato, ker obleka na njej enostavno deluje v vseh pogledih. Vse tri obleke imajo po en dramatičen detajl.
Melinda Rebrek, izvršna producentka Ljubljanskega modnega tedna (LJFW):
V vsakoletni tekmi ujeti pozornost fotografov smo tudi letos na rdeči preprogi opazovali mimohod bogatih oprav, ki so koketirale tako z železno klasiko kot z babičinim kavčem, zavesami in mavrico. Letos je bil s preobilico tila in barv nositi modo ali biti njena žrtev (oziroma žrtev preambicioznega stilista) še posebej velik izziv. Pomembnost dobrega kroja in izbora ter usklajenosti materialov in barv s praktičnostjo (da tistim, ki jih nosijo, ne dela preveč težav pri izstopanju iz limuzin, gibanju na preprogi, dolgotrajnem sedenju) je neprecenljiva.
Letos mi je ena prvih ukradla pozornost Jennifer Lopez. V izplenu vseh ogledalc z velikanske disko krogle, ki jo je zanjo ubil in ukrojil Tom Ford, si jo lahko z lahkoto predstavljam, kako na zabavi po podelitvi najde prostor pod reflektorjem in doseže učinek, pri katerem so vse oči uprte vanjo.
Pri smokingih so izstopali predvsem plišasti. Trend, ki ga ni lahko nositi, kar dokazuje en najlepših hollywoodskih parov – Jason Momoa z Liso Bonet pod roko. Po robu všečnosti z belimi čevlji hodi tudi Stephan James v rdečem smokingu znamke Etro, železne klasike se z velikim številom ostalih oklepa Chris Evans. Po primerjavi kličeta Allison Janney v kreaciji Pamelle Roland in Billy Porter v Christianu Sirianu. Kdo pravi, da moški ne smejo nositi kril?!
V preobilju tila sta ga krasno nosili stari mački podelitev in stila, igralka Hellen Mirren in glasbenica Serena Mckinney. Preprosta kroja, ki s plastenjem in drznim izborom barv pritegneta poglede. Dodatki v stilu manj je več. Pa četudi je to ‘le’ nominirani izbranec ali diamantni nakit Harryja Winstona.
Omenila bi še dve dami, dobitnici letošnje podelitce oskarjev: Regino King v lepo ukrojeni klasični eleganci Oscarja de la Rente, ki je letos najlepše nosila belo, in Olivio Colman v Pradi. Preprosta obleka s praktičnim žepom, ki jo bo brez tetralne pentlje in rokavov lahko nosila večkrat, je bila krasna podlaga za zlat kipec in lep okvir njene osebnosti. In še čisto za konec: Charlize Theron. Dior Couture, popoln teater brez odvečnega teatra. Moja kraljica večera!