Na družbenem omrežju twitter je zapisala, da tega noče več, njen tvit pa je kot blisk švignil po svetovnem spletu. Delilo ga je že več kot 30.000 tviterašev.
#KuToo je sicer besedna igra. Asociira na japonski besedi kutsu (čevlji) in kutsuu (bolečina). Ishikawa, ki je tudi igralka, je po poročanju Reutersa povedala: »Upam, da bo kampanja spremenila uveljavljene socialne norme in da nošenje nizkih pet ne bo več smatrano kot neprimerno ali nevljudno.« Eden od japonskih uradnikov ji je pritrdil in jo podprl.
Ni sicer prvič, da so se ženske uprle in hočejo spremeniti pravila oblačenja v poslovnem svetu. Leta 2015 so v Londonu eno od receptork poslali domov, ker ni hotela nositi visokih pet. Nicola Thorp je prav tako v Veliki Britaniji zagnala kampanjo, potem ko so jo v podjetju PwC prosili, naj na delovnem mestu nosi visoke pete. Zavrnila jih je in se postavila v bran vsem, ki hočejo nositi čevlje brez pet.
Pred dvema letoma so v eni od kanadskih provinc spremenili zakon, ki je od žensk na delovnem mestu zahteval, da obujejo visoke pete. Da ženske zaradi rednega nošenja visokih pet pogosteje utrpijo poškodbe ob padcih in zdrsih, je že dokazano. Prav tako imajo visoke pete negativen učinek na noge in hrbtenico.