Vrača se Garage Explosion, festival garažnega rock'n'rolla, upora proti dolgčasu in nikoli preživetih manifestov, ki s svojo »naredi si sam« filozofijo pridobiva vse večje število bratskih in sestrskih festivalov - od istoimenskega v Splitu, do Garage Spring Roll v Zagrebu in Garage Fire v Beogradu, navsezadnje pa tudi do festivala »Outta control« v Ljubljani. O povezovalni moči in o vplivu takšnih festivalov za razvoj nekoč enotne scene priča tudi napovednik za 5. izvedbo Garage Explosion, na katerem bo nastopilo sedem skupin iz Srbije, Hrvaške in Slovenije. Še pestrejša je paleta različnih rockovskih žanrov, ki bodo zastopani tokrat.
The Bambi Molesters veljajo za enega najbolj uveljavljenih skupin instrumentalnega surfa sploh, nedavno pa so že navdušili na sorodnem festivalu FV v Ljubljani, potem ko so bili s koncertnih odrov odsotni skoraj dve leti. V pripravi je nova plošča, ki nastaja v sodelovanju s Chrisom Eckmanom, bližajočo se petnajstletnico delovanja pa bodo obeležili tudi z izdajo celotne diskografije na vinilnih ploščah. Na podobnih glasbenih osnovah gradijo novosadski Ragman, ki pa si vendarle privoščijo nekaj več izletov v svetove garažnega rock'n'rolla. Trojica kot iz stripa pobeglih glasbenikov, kljub opevanemu ponočevanju nadaljuje z delom v hiperaktivnem ritmu, saj v zadnjem času ni bilo leta brez izdaje njihove nove, vsakič tudi vse bolj prepričljive plošče. Ne bi bilo velikega presenečenja, ko bi v Maribor prišli že s četrto po vrsti... Nova plošča prav ob festivalu Garage Explosion pa je odkrita ambicija njihovih someščanov iz kultne zasedbe Korozija, ki se je po skoraj treh letih mirovanja sestala pod rahlo popravljenim nazivom The Corrosion. Gre za eno najbolj kvalitetnih, a žal tudi najbolj spregledanih skupin garažnega rock'n'rolla na tleh bivše skupne države, ki je nastala v začetku devetdesetih in ki končno ter več kot zasluženo premaguje geografske okvire svojega dosedanjega delovanja. Po še daljšem mirovanju se presenetljivo vračajo tudi Dicky B. Hardy, na vokalu tokrat brez karizmatičnega Nika Novaka, a z Brunom Subiottom, ki je na festivalu že nastopil s skupino Hic et Nunc. Prav s slednjo in z Res Nullius so Dicky B.Hardy v devetdesetih tvorili jedro ustvarjalnega rock'n'rolla na Slovenskem, zato ne gre dvomiti informacijam, da ponovna združitev ni namenjena zgolj ponavljanju že slišanega. V pripravi je nova plošča, zaradi številnih neznank pa njihov nastop sigurno sodi med enega najbolj pričakovanih letos. S tem pa sploh še nismo opravili z vsemi »povratki.« Da bo festival očitno potekal v come-back znamenju, je zaslužen tudi Goran Lautar, ki je kot frontman zasedbe nastopil z Babies na prvem, z Welcomin' Committee in Flames na tretjem, na peti festival Garage Explosion pa se vrača z Eichmann Family. Zagrebški trio v zasedbi vokalist-kitarist, kontrabasist in bobnar slovi predvsem po divjih, brezkompromisnih in nemalokrat tudi destruktivnih rock'n'roll izbruhih. Izbruh je beseda, ki po videnem in slišanem gre zelo dobro skupaj tudi s celjskimi God Damn it Boys, enim največjih upov slovenske rockovske scene. Očarljivo nepredvidljivi, ko v trenutku delujejo kot prvič iz hleva izpuščeni bikci, takoj zatem pa šokirajo z zavidanja zrelim in artikuliranim zvočnim izrazom. Tega zagotovo ne manjka tudi Hare Krišna Hippie Groovies, sestavljenim iz dveh bivših članov The Real Things, basovskega kitarista ter vokalista odličnega glasu in stasa, ki s svojim samozavestnim nastopom večino kolegov iz estradnih krogov poje za malo malico. Tako prepričljivo, da na prvi pogled marsikomu celo zamegli udarno in razigrano zvočno podobo, ki jo tvorijo preostali člani skupine.