Na področju glase in zvoka so napovedali sodelovanje s storitvijo spotify, povezavo z ameriškim podjetjem Gibson in znanim didžejem Arminom van Buurenom, ki bo oglaševal njihove nove slušalke. Predstavniki Phillipsa so povedali, da želijo postati največja blagovna znamka za »glasbeni življenjski slog«, zato bodo glasbene izdelke (slušalke, predvajalnike, domače povezane avdiosisteme) agresivno povezovali z znanimi glasbenimi imeni − podobno kot to počneta ameriška Beats in Monster. Na življenjske sloge pa so navezali tudi novo generacijo brivnikov, saj so ugotovili, da je postala moška obrazna pričeska zaradi »hipsterjev« spet zanimiva. Zato novi brivniki ne bodo znali le pomagati pri natančnem oblikovanju brade, ampak so razvili tudi posebno aplikacijo, ki pomaga izbrati ustrezno obliko.
Na malo bolj tradicionalne moške okuse so pomislili pri korejskemu podjetju LG, saj so novo pametno uro g-watch oblikovali zelo klasično in so se na predstavitvi zgledovali po tiskanih revijah za »prave moške«. Nova ura je bila na posnetkih res precej drugačna kot sorodne pametne ure drugih proizvajalcev, saj oblikovalci podjetja LG niso zgledovali po športnih urah in tudi za ohišje do izbrali nerjaveče jeklo. Vendar je občutek prestižnosti izginil takoj, ko smo uro prijeli v roke, saj kljub oblikovanju in materialom naredi zelo cenen prvi vtis − čeprav po opremljenosti, bateriji in vgrajenih tipalih dosega ali celo presega neposredne tekmece. Občutek prestiža so pri LG hoteli doseči tudi s televizorjem, ki so ga posuli s kristali Swarovski, a so se pri tem zgolj pridružili nekaterim drugim podjetjem na sejmu, ki so poskušali izstopati na enak način.
Njihov 77-palčni »največji ukrivljeni televizor oled na svetu« ni pritegnil veliko zanimanja novinarjev, saj je bilo podobnih izdelkov − le z različnimi tehnologijami in velikostmi zaslona − na sejmu veliko. Njihov igričarski kotiček pa je pokazal, da so ukrivljeni televizorji verjetno najbolj zanimivi, če uporabimo več ukrivljenih zaslonov in se obdamo z računalniško grafiko in prostorskim zvokom, saj je igralna izkušnja prepričljivejša kot pri še tako velikem ploskem zaslonu. Posamični ukrivljeni televizorji tega učinka še ne ponujajo, zato uporabnikom še ne prinašajo posebnih prednosti. Kljub zatrjevanju proizvajalcev, da je prav ukrivljenost letošnji najpomembnejši televizorski trend.