Se strinjate z zaprtjem Slovenske ceste in uvedbo rumenega pasu na Celovški cesti?
Nov ljubljanski prometni režim je (pričakovano) razdelil uporabnike cest na tiste, ki ukrep pozdravljajo (in se že zdaj vozijo s kolesi) in nasprotnike ukrepa, ki po novem še več časa preždijo v prometnih konicah.
Od številnih objavljamo nekaj najbolj tipičnih in zanimivih odgovorov:
Simon Dudnjik Ne. Kot prebivalec centra, ki se vozi v pisarno slabih 15km stran od doma in za opravljanje svojih službenih doložnosti nujno potrebuje lasten prevoz, se ne strinjam. Sedaj mi pot v službo vzame 15-20 min več kot pred zaprtjem, vendar še zmeraj manj, kot če bi šel v službo z avtobusom (moram namreč presedati in se peljati do končne postaje). Katastrofa. Verjetno so razmišljali, kako bi v uporabo javnega prevoza prisilili tiste, ki se vozijo v center. Kaj pa tisti, ki se vozimo iz centra in nam narava delovnega mesta narekuje uporabo lastnega prevoza? Me zanima, kolikokrat se bo najboljši župan v mestno hišo pripeljal z avtobusom.
Go Ja Za voznike se šele začenja veselica, prvi dež in sneg bosta pravi pokazatelj dobre ideje s slabim koncem in veliko stoječega prometa. Kolo je zakon.
Marko Radalj Ne. Katastrofalna poteza. Vpadnice bodo dodatno obremenjene, zrak zaradi tega bolj onesnažen in ljudje veliko bolj znervirani. Razen tistih parih, kateri pod transport štejejo samo njihovo 2km-sko pot do službe in obiskovanje lokalčkov in pitje kavic. Tisti bodo imeli polna usta o ekologiji in modernosti mesta. Lj je mesto z manj kot 300k prebivalci, imamo pa vec zaprtega centra kot 5-krat večja mesta. + v drugih mestih javni prevoz dejansko deluje.
Vesna Hodnik V tem trenutku je prečkanje Slovenske smrtno nevarno!!! Poleg dela na cesti, šibajo mimo taksiji, avtobusi.... uff, cela zmešnjava!
Matej Klarič Najprej bi bilo potrebno zvišati kvaliteto storitev v javnem prometu (točnost, rednost linij, nočne prevoze ipd.) in ga poceniti (Ljubljana je med mesti z najmanjšim sofinanciranjem prevoza). V veliko mestih je javni prevoz celo brezplačen (v Celovcu za okoliške kraje, ponekod za določene skupine prebivalstva). Šele nato bi bilo tovrstno omejevanje prometa upravičeno...
Matjaž Dovečar Se strinjam, absolutno. Danes sem po Celovški opazil, kako LPP vozila šibajo vsaj 40 km/h med postajama Stara Cerkev in Tivoli, medtem ko se »promet« po voznem pasu cjazi 20 km/h. Se bodo že navadli.
Ps: še vedno trdim, da je naj izbira po Lj kolo, tudi če moraš vsak dan v eno smer prekolesarit 10 km. Tudi pozimi in ponoči, tudi v najlepši pisarniški obleki in tudi z laptopom v torbi. Ostalim pa naj bo na voljo kakovosten JPP + LPP prevoz na klic + taksiji. Promet ni le avto, lahko pa so alternative cenejše, hitrejše in udobnejše.