Ključne med njimi so spremenjene bralne navade, ki pa so posledica več dejavnikov. Eden izmed njih je drugačen ritem življenja, zlasti služb, ki v dnevni cikel človeka prepušča čedalje manj časa za katere koli prostočasne aktivnosti, med njimi tudi za branje. Na spremenjene bralne navade seveda vplivata tudi televizija in njen vse večji vpliv. Pa internet s poplavo informacij. In hitro spreminjajoča in razvijajoča se informacijska tehnologija, ki prinaša vsak dan več nadomestkov za branje časopisa, za pridobivanje informacij in usmeritev za lažje življenje. Tudi zato med skupno vrednost naklad še posebno v tujini prištevajo vse svoje digitalne izdaje. In nastaja nekakšen paradoks: tisk od oglasov še vedno prinaša glavnino denarja, čeprav čedalje manj, uporabniki pa se čedalje bolj selijo v digitalni svet.
Več o tem si preberite v prispevku: Dobri časopisi: z bralci v grob?
Odgovore na opoldansko vprašanje nam lahko pošljete po elektronski pošti na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., lahko pa jih tudi sami objavite na Delovem Facebook profilu in na Twitterju.
Izbrane odgovore bomo objavili ob 18. uri v prispevku Odgovori na opoldansko vprašanje.