Internet Davide spreminja v nove Goljate

Če želiš, da družbeni mediji delajo zate, se jim moraš resno posvetiti. Gre za podobno taktiko kakor z resnimi mediji. So kot nevarne živali.

Objavljeno
27. avgust 2014 13.13
rsi*MNENJA/SOBOTNA
Nataša Briški, Polet
Nataša Briški, Polet
Hillary Clinton, ki se spet spogleduje z domom, v katerem je nekoč prebivala, Belo hišo, je v času, ko je bila zunanja ministrica ZDA, dejala: »Živimo v obdobju, ko je vsakdo lahko diplomat. Vse, kar potrebuješ, je tipka OBJAVI.« Njena misel je uporabna za vso medijsko sfero. S pojavom družbenih medijev je vsakdo lahko novinar.

Če je nekoč veljalo, da so mediji četrta veja oblasti, se je z vzponom družbenih omrežij ta veja oblasti decentralizirala. Iz rok nekaterih urednikov in medijskih lastnikov je delno prešla v roke številnih malih delničarjev, ki imajo odprt profil na FB in Twitterju. Delničarjev, ki se ne zbudijo pred volitvami in gredo po volitvah na dopust. Tako se namreč zdi, da politične stranke razumejo življenje in komuniciranje na družbenih omrežjih. Čas po volitvah je zanje čas zimskega spanja.

Kolumno Nataše Briški si v celoti preberite na tej povezavi spletne strani www.polet.si!