Luksuzni posel

Zdaj bo svet lahko v živo opazoval eksperiment, kako množičen še lahko postane luksuz – in ostane luksuz.

Objavljeno
04. november 2019 06.00
Posodobljeno
04. november 2019 07.27
Luksuzne blagovne znamke so razmeroma mlada podjetja, ne glede na to, kako bajno davne letnice se blestijo pod njihovimi logotipi. FOTO: Yuya Shino Reuters
Najbogatejši Evropejec Bernard Arnault je imel razburljiv oktober. Najprej je z velikim pompom odprl novo tovarno v teksaškem mestecu Keene. Tam bodo odslej šivali torbice, ki stanejo več kot manjši avtomobil, izbira lokacije pa je sicer manj presenetljiva, kot se zdi na prvi pogled. Že prej so se tam pasle krave, ki so jim nekega dne kožo prestrojili v usnje za petične izdelke Louis Vuitton. Država Teksas in zvezna vlada Donalda Trumpa sta dodali še nekaj davčnih spodbud in gospod Arnault je preveč zvit poslovnež, da ne bi zagnal investicije. Trump osebno, s pol Bele hiše v spremstvu, je prišel prerezat trak. Zdaj bo svet ...