Razumneži in neumneži

Pandemija je v družbi, kot je slovenska, v resnici kulturni boj med dvema znanostma in pristopoma k temu, kaj sploh je človeška vednost in kako jo uporabljati.

Objavljeno
11. september 2020 06.00
Posodobljeno
11. september 2020 06.00
Slovenska družba medtem kaže znamenja, da je sita državnega paternalizma v zvezi s preventivo in medijskega diskurza, ki mu asistira. FOTO: Jure Eržen/Delo
Oni dan je ena od slovenskih televizij predvajala prispevek o kakovosti razkužil na trgu, njihovi pravilni uporabi, neustreznih mešanicah na vhodih trgovin in restavracij ter marketinških trikih njihove prodaje. Prispevek je bil tipičen medijski produkt v času koronavirusa: predpostavlja, da se naše življenje še naprej vrti okoli obsesivnega preganjanja virusa. Slovenska družba medtem kaže znamenja, da je sita državnega paternalizma v zvezi s preventivo in medijskega diskurza, ki mu asistira. Pandemija je pripravila in utrdila teren za leno novinarstvo, ki ustvarja vsebine po liniji najmanjšega odpora. Sestavljajo ga ...