Vrnitev na izhodišče

Od vzpona internetnega novičarstva, družabnih omrežij in armadice zasebnih televizijskih postaj je težko ohranjati naduto predstavo o volivcih kot »ovcah«.

Objavljeno
18. april 2020 06.00
Posodobljeno
18. april 2020 06.00
FOTO: Jure Eržen
Več kot desetletje je SDS imela osnovni problem: za vsakega volivca, ki ga je pridobila s svojimi kampanjami, ji je uspelo mobilizirati še najmanj dva, da sta volila proti njej. Verjetno je ta ocena razmerja pretirana: a dejstvo, da Janez Janša uspešneje kot svoje mobilizira nasprotnikove volivce, priznavajo celo njegovi najzvestejši podporniki – pa čeprav v obliki frustracije nad »protijanševsko« strategijo levice, ki lastno idejno praznino in osiromašeno kadrovsko kakovost zakriva z ustrahovanjem pred »princem teme«. Da takšna dinamika dejansko obstaja, pa redkokdo dvomi.In že ptički čivkajo o škodi, ki jo je v zadnjih ...