Ni presenetljivo, da se tudi na seznamu novosti, ki jih lahko pričakujemo v prihodnjih nekaj mesecih, znajde za vsakogar nekaj. Marsikatero smo na straneh priloge Na kolesih že predstavili, vsaj s kratko novico, veliko jih bomo bolj podrobno spoznali na prihajajočih sejemskih prireditvah – najpomembnejši bosta v ameriškem Detroitu in švicarski Ženevi.
A ne pozabite, v letu 2017 se nam avtomobilski salon po dolgih letih obeta tudi v Ljubljani. Verjamemo, da bodo zastopniki avtomobilskih tovarn ob koncu marca poskušali prikazati vse tisto, kar bo najbolj vroče v danem trenutku, zagotovo pa tudi kakšen posladek, ki ga bodo začeli prodajati šele poleti. Da boste še bolj nestrpno čakali …
Če nam je pri tokratnih napovedih novih avtomobilov nekako všeč, da so med njimi tudi številni iz klasičnih razredov, pa se še vedno ne moremo znebiti občutka, da se nam alternativa v Sloveniji kar izmika. Res je, dobili bomo nekaj novih električnih in hibridnih modelov, a v poplavi skupaj več kot 70 novosti je to le za odtenek več kot kapljica. Na jesenskem pariškem salonu se je zdelo, kot da električni avtomobili z dosegom nekaj sto kilometrov stojijo pred vrati, a smo spregledali, da so z napovedmi ustvarjali nekakšno dimno zaveso, saj jih večina ne bo uresničenih pred koncem desetletja. Pa še takrat je vprašanje, kdaj jih bodo ponudili v Sloveniji. Če nič drugega, se nas bo v prihodnjem letu izognil Opel, ki e-ampero že prodaja na Norveškem, tudi nissana leafa nam še vedno ne bo dano (uradno) spoznati in še kakšen model bi lahko našli, ki se mu ne mudi k nam.
Morda je čas, da se vprašamo, kakšna je pravzaprav naša strategija – po eni strani ponujamo zajetne subvencije, po drugi pa se ne zdi, da bi alternativo prav goreče vabili k nam. Bo kaj bolje pred 2018?