Kdo bodo novi podjetniški šampioni

Vsako rastoče podjetje doseže točko, ko je treba bistveno spremeniti način upravljanja ali pripraviti povsem novo strategijo.

Objavljeno
02. julij 2020 19.15
Posodobljeno
02. julij 2020 19.29
Prevzemi in spremembe lastništva so povsem običajen del razvoja podjetja. FOTO: Munir Uz Zaman/Afp
Letošnje leto je skoraj idealno za prevzeme. Po eni strani je poslovanje zaradi izbruha epidemije težko, po drugi pa je finančno okolje skoraj cvetoče in pri vrednotenjih podjetij so večinoma upoštevane normalne razmere. Marsikdo se zato odloči, da bo podjetje prodal, ne pa se ukvarjal z reševanjem težav. Takšne razmere se pojavijo redko. Pogosteje dolgotrajni lastniki podjetja svojo naložbo močno precenijo, v slabih razmerah pa nimajo komu prodati. V Sloveniji je kar nekaj takih zgodb, tudi na kapitalskem trgu.Preberite tudi: Ena plus ena bi moralo biti tri ali celo večMarsikdo bo spet obudil temo o razprodaji slovenske ...