Koš kot poživilo za posle

Nekoliko bode v oči, da na seznamu ključnih sponzorjev prevladujejo tuja podjetja.

Objavljeno
29. avgust 2013 17.52
Eurobasket 2013
Lidija Pavlovčič, gospodarstvo
Lidija Pavlovčič, gospodarstvo
Slovenija je z organizacijo evropskega prvenstva v košarki, ki je največji letošnji športni dogodek v Evropi, dobila priložnost za poživitev gospodarstva, zaznamovanega z dolgotrajnim padanjem v brezno.

Turizem, trgovina, gostinstvo in transport so panoge, v katerih pričakujejo največje poslovne učinke od eurobasketa. Nekoliko bode v oči, da na seznamu ključnih sponzorjev prevladujejo tuja podjetja, recimo turški proizvajalec bele tehnike Beko in avstrijska banka Hypo. Seveda so med sponzorji tudi domača podjetja, a njihova dejavnost za zdaj ni tako vpadljiva v oglasih, kot je, denimo, od Beka ali Spara.

Sparu Slovenija kot enemu glavnih sponzorjev eurobasketa lahko samo čestitamo, kako učinkovito je z lansiranjem albuma in sličic igralcev pritegnil kupce, predvsem moške, da nakupujejo samo v Sparu. Marsikdo se ob tej Sparovi domiselni potezi za pospeševanje prodaje z eurobasketom sprašuje, zakaj se česa podobnega ni spomnil tudi Mercator.

Zanimiva s sponzorskega vidika je tudi avstrijska banka Hypo. Za vložek pol milijona evrov v glavno sponzorstvo in približno toliko tudi v promocijska gradiva pričakuje vsaj trikrat večji učinek. Ker je banka na prodaj, naj bi jo potencialni kupci celo v daljni Turčiji, kjer bodo gledali televizijske prenose tekem in oglase, prepoznali kot dobro banko.

Bo eurobasket še ena večja zamujena priložnost za nekatera slovenska podjetja in banke, ki iščejo trg in kupce? Morda, toda zagotovo ne za vsa, dobre nastavke, da bo izkupiček večji od vložka, imajo Petrol, Telekom, Laško in verjetno še katero drugo podjetje. Zmagovalce in poražence bomo šteli čez tri tedne, ob koncu prvenstva.