Šalo na stran, če se je premier šel mikrokadrovanje, bi ga v normalno razviti demokratični državi to moralo stati položaj. Ali je Slovenija normalna država, pa se vprašajte naslednjič na lokalnih ali državnozborskih volitvah, ko boste obkrožali številko pred imenom s korupcijskimi tveganji obremenjenega, a zelo priljubljenega politika.
Zagotovo bi si premier bolj zaslužil odleteti zaradi marsičesa, česar doslej ni naredil, kot zaradi tega, kar se mu očita, da naj bi naredil. Glede Sove pa bi se bilo naivno slepiti, da je do zdaj zaposlovala le najbolj kvalificirane, brez političnih, sorodstvenih in drugih povezav.
Vprašanje, zakaj Sovo sploh potrebujemo, po Šarčevem odhodu ne bi bilo nič manj tehtno, kot je bilo pod prejšnjimi premieri.
Četudi premier danes odstopi, Sova ne bo nič bolje opravljala svojega dela. Vprašanje, zakaj Sovo sploh potrebujemo in komu služi, po njegovem odhodu ne bi bilo nič manj tehtno, kot je bilo pod prejšnjimi predsedniki vlad, ko so agenti izgubljali prisluškovalne kombije in nemo opazovali, kako obveščevalci Avstrije, Turčije, Nemčije in drugih držav krepijo svojo moč na Balkanu. Da Balkan za Slovenijo ni pomemben, lahko verjame samo nekdo, ki ne spremlja gospodarskega dogajanja.
Nimam namena braniti Šarca, a dejstvo je, da je to po daljšem obdobju prvi predsednik vlade, ki glasno pove, da želi vlagati več v varnost, in ki se ne sramuje zahtevati več pooblastil za Sovo. Takšnim težnjam je seveda treba gledati pod prste, zato imamo komisijo za nadzor obveščevalno-varnostnih služb. Sporno kadrovanje je komisijo dvignilo na noge. Ali to pomeni, da je bilo s kadrovanjem doslej vse v redu? In tudi: zanimivo bi bilo vedeti, kaj komisija ve o dejavnostih Sove v zvezi s čudaki, ki se urijo po hosti v bližini južne meje? Pa tudi: je komisija obveščena o prihodnjih posojilodajalcih naših strank iz, denimo, Republike Srbske?