Telekom odlaga medijsko breme

Telekomunikacije so dolgo veljale za panogo s stabilnim denarnim tokom, ki lahko dosega visoke dobičke; zdaj pa je Telekom prisiljen prodajati svoja podjetja.

Objavljeno
04. september 2020 19.00
Posodobljeno
04. september 2020 19.00
Telekom Slovenije je prisiljen v hujšanje, razen podružnice Ipko na Kosovu so prodali vsa hčerinska telekomunikacijska podjetja. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Družba Telekom je veliko investirala in politični nadzor nad to družbo (in njenim denarnim tokom) je bil poleg nadzora nad energetskimi družbami pri vrhu želja politike. Telekom je v preteklosti denarne presežke usmerjal najmanj v dve področji: regijsko širitev in gradnjo nekakšnega regijskega telekomunikacijskega igralca ter vlaganje v medije. Najprej lasten portal, potem nakup spletnega brskalnika in nazadnje gradnja (s strateškim partnerjem) lastne televizije. Prek medijev odteklo veliko denarjaZaradi deregulacije telekomunikacij (poenostavljeno, konkurenca lahko najema in trži Telekomove kapacitete), vzpostavitve konkurence ...