Pritožba nad voznikom LPP

Proti arogantnemu in nesramnemu vozniku zahtevam najstrožje možne ukrepe.

Objavljeno
22. julij 2020 05.00
Posodobljeno
22. julij 2020 07.57
Validacija z mobilno aplikacijo urbana iz neznanega razloga kljub vsem protokolom ni uspela ... Foto Jože Suhadolnik
Mitja Resnik, Ljubljana
Mitja Resnik, Ljubljana
Osemnajstega julija sem se želel na avtobusu številka 6 z registrsko oznako LJ – LPP 221 na Bavarskem dvoru validirati z mobilno aplikacijo urbana, napolnjeno z 2,7 evra, vendar validacija iz neznanega razloga kljub vsem protokolom ni uspela ...

Več kot aroganten voznik je na moj trud in iskanje rešitve odvrnil z nesramnim »nasvidenje«, ob mojem vprašanju po imenu in priimku pa še bolj arogantno kot njegovo obnašanje z »vse piše na avtobusu« ...

Ob izstopu iz vozila mi je nesramno, pri že zaprtih vratih skozi vetrobransko steklo ponudil pisalo ... Proti dotičnemu vozniku zahtevam najstrožje možne ukrepe.

V njegov morebitni zagovor, da nisem bil pripravljen ali zmožen plačati voznine, naj dam na znanje, da vem iz preverjenih virov, da to ni v njegovem opisu del in nalog ...

Ob vsem tem in še marsikateri drugi pomanjkljivosti in nonšalantnosti s strani podjetja LPP, financiranega iz naših žepov, je več kot jasno, zakaj jim število potnikov z leta v leto upada in ne narašča kot drugje v razvitih in omikanih družbah ...