Ljubljana na poti k milijonu turističnih nočitev

Med obiskovalci Ljubljane so po nočitvah na prvem mestu Italijani, sledijo pa turisti iz Nemčije in Srbije.

Objavljeno
17. avgust 2014 12.15
acr*Ljubljanica
Ma. Ja., Delo.si, STA
Ma. Ja., Delo.si, STA
Ljubljana − Obiskovalci Ljubljane so v prvih sedmih mesecih leta po podatkih Turistično-informacijskega centra ustvarili nekaj več kot 522.000 nočitev, kar je tri odstotke več kot v enakem obdobju lani. Če se bo dosedanji trend nadaljeval, bi lahko v slovenski prestolnici letos sploh prvič zabeležili milijon nočitev, so za Slovensko tiskovno agencijo povedali v Turizmu Ljubljana.

V prvih dveh mesecih poletne turistične sezone so podatki verjetno tudi zaradi slabega vremena nekoliko manj spodbudni. Junija so tako turisti v Ljubljani po oceni Turistično-informacijskega centra ustvarili 91.572 nočitev, kar je tri odstotke manj kot kažejo uradni podatki statističnega urada za junij lani. Julija pa je bilo nočitev po oceni omenjenega centra 130.585, kar je 0,2 odstotka več kot julija lani.

A v Turizmu Ljubljana na podlagi letošnjih trendov tudi po poletni sezoni pričakujejo ohranitev zanimanja za Ljubljano in pozitivno statistiko, piše STA. Pri tem izpostavljajo dejstvo, da je znana založba turističnih vodičev Lonely Planet Ljubljano uvrstila na drugo mesto med desetimi destinacijami v Evropi, ki jih popotniki letos ne smejo obiti.

Če se bo trend iz prvih sedmih mesecev nadaljeval, naj bi v Ljubljani tako letos sploh prvič ustvarili milijon nočitev. Povprečno sicer turisti v prestolnici ostanejo 1,8 dneva.

Po dosedanjih uradnih podatkih so med obiskovalci Ljubljane po nočitvah na prvem mestu Italijani, na drugem mestu so turisti iz Nemčije, na tretjem mestu tisti iz Srbije, sledijo pa britanski, hrvaški, ameriški, francoski, avstrijski in ruski obiskovalci. Deseterico zaključujejo gostje iz azijskih držav, piše STA.

V Turizmu Ljubljana tudi za preostale mesece v letu obljubljajo številne dogodke in prireditve, že prihodnji teden pa bo tudi vrhunec praznovanja 2000 let Emone. Septembra bo Ljubljana gostila tudi konvencijo združenja britanskih turističnih agencij (Abta), kar predstavlja priložnost za promocijo Slovenije in njene prestolnice na britanskem trgu.