Ljubljana - V Evropskem tednu mobilnosti (ETM) želi LPP z aktivnostjo deljenja shem linij prepričati k potovanju z javnim prevozom predvsem voznike osebnih vozil.
Akcija z imenom LPP INFO MARJETICE poteka na devetindvajsetih izbranih lokacijah prodajnih mest urban: v poslovalnicah Mercatorja in na bencinskih servisih Petrola. V omenjenem projektu sodeluje devet občin in dve največji slovenski podjetji.
Z aktivnostjo deljenja 200.000 shem linij želi LPP v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana in primestnimi občinami Brezovico, Domžalami, Grosupljem, Igom, Logatcem, Medvodami, Trzinon, Vodicami in Škofljico ter podjetjema Mercator in Petrol nagovoriti potencialne potnike (predvsem voznike osebnih vozil in občane primestnih občin, kjer potekajo nove linije LPP) ter občane, ki uporabljajo intermodalno potovanje.
V prvih treh dneh smo delili v petnajstih poslovalnicah Mercatorja, danes pa se prične deljenje shem linij tudi na štirinajstih Petrolovih bencinskih servisih na petih glavnih ljubljanskih vpadnicah in v primestnih občinah, kjer si razen deljenja shem linij obetamo tudi zanimivih mnenj voznikov osebnih vozil, ki bodo prav gotovo pripomogla k boljšemu prepoznavanju potencialnih potnikov v prihodnje. Na bencinskih servisih Petrola bomo do vključno 21. septembra predvidoma razdelili še 50.000 shem linij.
Na lokacije deljenja shem linij občane že opozarjajo velike rumeno zelene marjetice pred poslovalnicami Mercatorjev, na zelenicah devetindvajsetih izbranih bencinskih servisov Petrola pa bodo zrasle danes.