Samo zarisa novih prometnih pasov namreč ne bi bilo mogoče izvesti tako, da bi prometnovarnostno funkcioniralo, so sporočili z občine. Kljub temu da se je med ljudmi pojavila bojazen, da bodo potniki pred vstopom na avtobus morali prečkati kolesarsko stezo, ne bo tako.
To je bila ena od nevšečnosti pri samem načrtovanju del, druga pa je bilo to, da bi po novem avtobusni vozni pas tekel bolj proti vzhodni strani Slovenske ceste, kar bi pomenilo, da bi avtobusi morali ustavljati na sredini vozišča. »Potniki bi imeli zaradi tega težave pri vstopanju in izstopanju iz avtobusa, ker bi bila višinska razlika med stopnico avtobusa in voziščem prevelika,« so pojasnili na občinskem oddelku za gospodarske dejavnosti.
Prestavitev robnikov
Zato so se odločili za bolj kakovostno rešitev. Predvideno je torej, da se robnik pri podhodu Ajdovščina prestavi za toliko, da se ukine desni zavijalni pas na Slovensko, saj ta ne bo več potreben. Hkrati pa bodo s tem pridobili več prostora, da se na tako razširjenem pločniku uredi kolesarska steza in prestavi postajališče. Podoben poseg v dolžini 70 metrov bo izveden tudi pri Pošti.
Gradbena dela, ki jih te dni izvajajo na Slovenski cesti, tako vključujejo prestavitev robnikov in izdelavo spustov na mestih, kjer bo kolesarska steza prešla s pločnika na vozišče, ter prestavitev nadstrešnic na avtobusnih postajališčih.
Dodatni stroški bodo