Za obnovo propadajoče Švicarije, ki stoji nad Tivolskim gradom, na naslovu Pod Turnom 4, je občina kot najcenejšega ponudnika izbrala podjetje Dema Plus. Njihova ponudba se je za najugodnejšo med sedmimi prispelimi izkazala že na aprilskem odpiranju ponudb, tudi po pogajanjih pa so z znižanjem cene za okoli četrt milijona ostali najugodnejši. Kot so zapisali v mestni službi za javna naročila, se na izbor ni pritožil noben ponudnik, tako da so konec prejšnjega tedna Demi Plus poslali pogodbo v podpis. Pogodbena cena je 4,16 milijona evrov z DDV. Pogodba bo postala veljavna, ko bo izbrani izvajalec občini predložil bančno jamstvo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, kar mora storiti najkasneje v 15 dneh po sklenitvi pogodbe.
Izbrani izvajalec bo moral izvesti tako gradbeno-obrtniška kot restavratorska in konservatorska dela. Švicarija je namreč zaščitena kot kulturni spomenik lokalnega pomena. Z investicijo bo objekt obnovljen in revitaliziran. V njem bodo uredili umetniški center z rezidencami, s čimer naj bi omogočili mobilnost umetnikov v mednarodnem prostoru, javni del prenovljene zgradbe pa bo namenjen razstavam, predavanjem in drugim prireditvam. Tako nameravajo ohraniti kulturno in umetniško delovanje, ki je skozi več obdobij zaznamovalo prostor hotela Tivoli.
Dema Plus:
Dve leti in šest milijonov
Gradbenike tako čaka gradnja nove povezovalne ceste od Tržaške ceste na jugozahodni strani Viča, pod novim železniškim podvozom do Ceste Dolomitskega odreda in naprej po novem mostu čez Gradaščico do Ceste na Vrhovce na severni strani železniške proge proti Postojni.
Z novo cestno povezavo v podaljšku Poti Rdečega križa, ki bo po besedah vodje oddelka za gospodarske dejavnosti in promet Davida Polutnika dolga 750 metrov, bo Ljubljana končno dobila dolgo načrtovano, a večkrat prestavljeno povezavo sever–jug oziroma najkrajšo povezavo pod progo za vse večji stanovanjski naselji Vrhovce in Brdo iz smeri Viča ali proti njemu. Gradnja zajema tako cestno kot železniško in komunalno infrastrukturo. Predvidoma bo potekala v štirih fazah in naj bi bila končana v dveh letih od uvedbe v delo, pri čemer za eno od faz gradbenega dovoljenja še niso pridobili, saj za zdaj nimajo vseh zemljišč.