Šance na Gradu bo obnovil Geokop

Izbrani izvajalec bi delo lahko začel že v prvih dneh aprila.

Objavljeno
19. marec 2014 16.32
Šance
Janez Petkovšek, Ljubljana
Janez Petkovšek, Ljubljana
Ljubljana – Zahtevno obnovo Plečnikovih Šanc na Ljubljanskem gradu bo izvedlo podjetje Geokop iz Ljubljane. Na včerajšnjih pogajanjih je namreč ponudilo za približno osem tisočakov nižjo ceno kot podjetje NG Nizke gradnje.

Kot smo poročali konec februarja, po odpiranju ponudb za sanacijo razpadajočega obrambnega obzidja, so se na mestni razpis prijavili trije ponudniki, občina pa je na pogajanja za najnižjo ceno povabila le dva. Tretji, to je podjetje CVP Inženiring, po besedah predsednika pogajalske komisije namreč ni izpolnjeval vseh razpisnih pogojev.

Geokop in NG Nizke gradnje sta bila že v svojih osnovnih ponudbah precej blizu (prvo podjetje je bilo pripravljeno delo opraviti za 327.868 evrov brez davka na dodano vrednost, drugo za 345.410 evrov), po prvem krogu pa sta oddala tudi skoraj enaki ponudbi. Geokop je na prvotno vrednost dal dvoodstotni popust (cena 321.310 evrov), NG pa sedemodstotnega (321.231 evrov).

Pred začetkom drugega kroga pogajanj na Magistratu je v dvorano prišel še župan Zoran Janković in nagovoril predstavnike obeh podjetij, naj ceni še občutneje znižata. Kljub temu pri popustih na osnovno ponudbo ni pretiraval nihče.

Zmagal je Geokop, ki je sicer osnovno ceno znižal le za 5,5 odstotka, vendar je bila izhodiščna tako nizka, da je to zadostovalo. Delo bo opravil za 309.835 evrov (z davkom to znese skoraj 378 tisočakov). NG je dal osemodstotni popust, a je bila končna cena kljub temu previsoka – 317.777 evrov.

Če v nadaljevanju postopka ne bo pritožbe, bi lahko izbrani ponudnik delo začel že v prvih dneh aprila. Po pogodbi mora biti opravljeno v 120 dneh (da bi obzidje statično sanirali, bo treba vanj vbrizgati kar 520 kubičnih metrov betonske mase), bo pa to odvisno predvsem od vremena.

Če bo veliko dežja, bi tamkajšnje ozke poti in neravno pobočje lahko postali prenevarni za težko gradbeno mehanizacijo. Mimo najbolj poškodovanega dela obzidja namreč vodi le ozka peščena pot, pod njo pa je huda strmina.