V centru pripravljajo teren za preusmeritev prog LPP

S prestavitvijo postajališč Kolizej in Bavarski dvor ter novim postajališčem Ajdovščina do prestopne točke.

Objavljeno
17. avgust 2015 16.42
Maša Jesenšek, Ljubljana
Maša Jesenšek, Ljubljana

Ljubljana – Pred dnevi je v Gosposvetski ulici začelo obratovati novo postajališče Ljubljanskega potniškega prometa Figovec. Postavljeno je bliže Slovenski cesti, s čimer nameravajo na občini oblikovati tako imenovano prestopno točko.

Postajališče Figovec, ki stoji v bližini znane istoimenske gostilne, je nadomestilo postajališče Kolizej, ki je na Gosposvetski stalo bliže Celovški cesti. Hkrati s prestavitvijo so preuredili površine za pešce, ki imajo zdaj na voljo več prostora. Postajališče Figovec bo tako v neposredni bližini novega postajališča Ajdovščina na osrednjem delu Slovenske ceste, kjer so gradbena dela po več kot desetih mesecih (razkopavati so začeli na začetku oktobra) skoraj končana in delavci zaključujejo le še zadnje detajle. Avtobusni promet po osrednjem delu Slovenske naj bi znova stekel septembra.

Spremembe na Bavarskem dvoru

Skupaj z novima postajališčema Figovec in Ajdovščina naj bi prestopno točko tvorilo tudi postajališče Bavarski dvor. Na začetku avgusta so se namreč delavci KPL lotili še razkopavanja Slovenske ceste med Gosposvetsko cesto in Trdinovo ulico (njen zahodni del). Zamenjali bodo vodovod in plinovod, preuredili površine za pešce in kolesarje, ki so jih na tem odseku motili predvsem nevarni količki, kot najpomembnejša sprememba pa je »načrtovan premik avtobusnega postajališča z Bavarskega dvora bolj proti mestnem jedru«. Na občini so napovedali, da naj bi bila dela izvedena do konca meseca.

Na občini in LPP so ob tem doslej sporočili le, da zaradi nekaterih sprememb oziroma preusmeritev posameznih avtobusnih prog želijo uvesti prestopne točke. Ker je predvsem Bavarski dvor eno najbolj živahnih postajališč, ob sicer zelo uničeni, a prostorni ploščadi, nas je zanimalo, kdaj bodo spremembe avtobusnih prog predstavili širši javnosti. V Ljubljani namreč, drugače kot v marsikaterem drugem glavnem mestu, kljub uvedbi 90-minutnega brezplačnega obdobja prestopanja to – tudi zaradi poteka prog – večini uporabnikov doslej ni prišlo v navado.

Odgovora LPP, kdaj bo znanega več in za kako obsežne spremembe bo šlo, nismo dobili. Direktor podjetja Peter Horvat je pred nekaj meseci dejal, da se pogovarjajo, da bi na obvozu na Bleiweisovi ostale predvsem nekatere integrirane proge (6g, 3g, 51, 52), a kot kaže, bodo spremembe vendarle večje.