Ljubljana je v okviru programa med drugim sodelovala v projektih Civitas Mobilis in Civitas Elan, traja še projekt Champ za okrepitev vloge kolesarjev v mestu. Slovenska prestolnica je tudi v mreži Civinet, ki širi program še v druge države, med drugimi so bili prvič na forumu v Casablanci tudi Črnogorci, poleg že tradicionalnih gostov iz ZDA, Japonske, Kitajske, Brazilije, Izraela in drugod. Ljubljana naj bi na forumu dobila nova znanja, udeleženci pa bodo izkusili, da je mesto po meri človeka in prijaznih ljudi.
Vendar bo do takrat treba še marsikaj postoriti. Tako so v sredo odprli Obvodno kolesarsko pot, ki je prva od štirih načrtovanih tematskih kolesarskih poti v Ljubljani. Poleg Obvodne je v načrtu še ureditev Gozdne in Plečnikove poti ter poti po PST. Vse te poti bodo označene s smerokazi in z informacijskimi tablami.
Na vprašanja o širjenju sistema izposoje koles Bicikelj nismo dobili uradnih odgovorov, neuradno pa so težave, saj se to Europlakatu ne izplača, trgovski centri pa bi uredili postaje le pri sebi, vmesnih, na približno 600 metrov, pa ne. Občina je tako pred dilemo, ali sofinancirati sistem ali ne.
Trije pretekli gostitelji foruma Civitas (Vitoria - Gasteiz, Brest in Casablanca) imajo eno skupno točko – novo mestno železnico. Ljubljana je o mestni železnici razmišljala, zdaj pa se neuradno bolj nagiba k sistemu hitrih avtobusov. Tudi ta odločitev bo morala biti sprejeta in uveljavljena do jeseni 2015.
Konferenca
Ljubljana je članica Civitasa od leta 2005, torej bo letno konferenco gostila ravno ob 10. obletnici članstva. V mrežo Civitas je vključenih že več kot 200 evropskih mest.