Prednost bi Velenju in Koroški prinesla železnica, ne cesta

Bodo to najdražji kilometri avtocest in hitrih cest v Sloveniji, ki poleg vsega ne bodo prinesli razvoja?

Objavljeno
18. maj 2020 06.00
Posodobljeno
18. maj 2020 13.42
Tretja razvojna os dobiva čedalje več nasprotnikov, ki zahtevajo nov premislek. FOTO: Brane Piano
Tretja razvojna os bo presegla rekorde v cenah za kilometer avtocest in hitrih cest, pravi strokovnjak za nizke gradnje in promet Peter Černigoj. Združene civilne iniciative spodnje Savinjske doline (ZCISSD) poudarjajo, da nočejo nikomur ničesar vzeti, dr. Primož Pipan iz ZRC SAZU pa opozarja, da bo predvidena trasa odrezala Velenje od jezer in pospešila odseljevanje sposobnih mladih.Po podatkih o cenah kilometra avtocest in hitrih cest je največ stala avtocesta na odseku čez Trojane, 25 milijonov evrov, povprečen kilometer drugih avtocest pa je stal devet milijonov evrov. Posebna zgodba je predor Šentvid, ki je po vseh aneksih ...