Slovenski javni promet ne sodi v to stoletje

Javni prevoz bi moral biti časovno in finančno konkurenčen prevozu z avtom, a ni ne eno ne drugo.

Objavljeno
19. september 2019 06.00
Posodobljeno
19. september 2019 08.58
Glavni uporabniki javnega prometa so mladi in starejši. Foto Jure Eržen
Aleš Stergar, Borut Tavčar
Aleš Stergar, Borut Tavčar
Ljubljana – Javni potniški promet se je v samostojni Sloveniji prepolovil, razlog je intenzivna gradnja cest, posledična motorizacija družin in tovornjaki. Hrbtenica je železnica, a to smo povsem zanemarili. Zdaj je promet največja težava vseh načrtov prihodnjega razvoja, odsotnost javnega prometa pa hromi tudi decentralizacijo države.Poldruga ura, ki jo bo pospešen vlak porabil na prenovljeni progi med Mariborom in Ljubljano, je konkurenčna le, ko je na avtocesti nesreča ali pa avtocesto popravljajo, pravi Josip Rotar iz mariborske kolesarske mreže in eden od pobudnikov za zagotovitev 50-minutne vožnje. Ne nazadnje imajo v ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.