Afera Spar: Varnostnica se je osebno opravičila

Naša bralka obupala nad blagovno znamko Spar.

Objavljeno
17. november 2011 11.49
Posodobljeno
23. november 2011 15.10
S. U.
S. U.
SLOVENSKE KONJICE – Bralka Barbara je ogorčena nad blagovno znamko Spar oziroma – bolje rečeno – nad njihovimi varnostniki. Zgodba, ki nam jo je opisala, se začne nekako takole: »Moja mama je redno opravljala nakupe v trgovini Spar v Slovenskih Konjicah. Med zadnjim nakupom sem ji dala prazno stekleničko drogerije, saj je starejša in raje pogleda etiketo, preden kupi. Nato pa je pri blagajni doživela ledeni tuš. Pri blagajničarki je namreč stala varnostnica in nagovorila blagajničarko, naj moji mami pregleda torbo. Lahko si mislite, kaj je sledilo, ko je v torbi zagledala prazno stekleničko.«

Napake ni priznala

Po besedah bralke je bila priletna gospa tako šokirana, tako da še zdaj ni prišla k sebi. »Če je že domnevno strokovno usposobljena varnostnica mislila, kako pametno se je lotila 'tatu', zakaj se potem po razlagi blagajničarke, da gre pri zvesti potrošnici, ki je doslej puščala precejšen del svoje pokojnine v omenjeni trgovini, ni vsaj ustno opravičila in priznala napako,« se še sprašuje ogorčena bralka.

Opozorilo za Spar

In če gre verjeti Barbarinim besedam, je blagovna znamka Spar izgubila dva potrošnika. Po njenem mnenju pa se bo na dolgi rok s takšnim pristopom uniformiranih zasledovalcev, ki ti dobesedno dihajo za vrat, številka precej povišala.

Spar odgovarja in raziskuje

Z vprašanji za pojasnilo smo se obrnili na podjetje Spar Slovenija. »V zvezi z neljubim dogodkom smo seznanjeni, saj smo prejeli pritožbo, ki jo je na naš elektronski naslov poslala hčerka gospe Mojce. O podrobnostih dogodka smo se pozanimali in pisno pojasnili pravila delovanja varnostne službe v naših trgovinah. Zahvalili smo se ji za pritožbo, saj se tudi na podlagi negativnih mnenj izboljšujemo in trudimo za zadovoljstvo vsakega kupca,« nam sporoči njihov predstavnik David Majcen in dodaja:»Pozornost varnostnice je v konkretnem primeru pritegnila prazna steklenička, zaradi katere se je odločila situacijo raziskati. V razgovor oziroma postopek reševanja nastale situacije se je vključila tudi vodja trgovine, ki je gospe Mojci pojasnila kakšna navodila ima varnostna služba s strani trgovine. Izkazalo se je, da je šlo za pomoto, zato sta se tako vodja trgovine kot tudi varnostnica, gospe Mojci osebno opravičili.«

Po njihovih besedah  naj bi varnostna služba, ki pogodbeno opravlja storitve varovanja v sparovih trgovinah, vseskozi deluje v skladu s standardi in postopki, ki veljajo za vse javne prostore. Prav zato se je v dotičnem  primeru, ko se je pojavil sum odtujitve blaga, varnostnik moral situacijo raziskati ter ukrepati skladno z Zakonom o zasebnem pravu.

Obljubljajo pa, da bodo postopek ponovno preučili in v skladu z ugotovljenim ustrezno ukrepali, saj od varnostnikov zahtevajo , da se obnašajo korektno in človekovemu dostojanstvu primerno.

 

Ste imeli tudi vi kakšno izkušnjo, ki bi jo delili z nami?