Ljubljana - V času, ko prodaja temelji predvsem na                     oglaševanju, ne pa na kakovosti izdelkov, so oglasna                     sporočila že skoraj povsod. Poleg tega, da marsikje                     zastirajo pogled, so nekatera, poleg tega, da so                     neprijetna, tudi nevarna. Že od postavitve novih                     postajališč Ljubljanskega potniškega prometa (LPP)                     pred petimi leti se ljudje zaradi nerodno                     postavljenih oglasnih panojev nagibajo ali celo                     stopajo na dovoze avtobusnih postajališč. Zdaj                     nekatere moti, da so nekatere avtobuse prelepili po                     celotni strani in tudi prek oken.
 Nekateri mestni zelenci so v celoti prekriti z                     oglasnimi sporočili tudi prek oken - mrežasti vzorec                     v jasnem vremenu sicer omogoča opazovanje okolice, v                     dežju pa ne. Potniki so zato za izstopanje                     prisiljeni poslušati obvestila na avtobusu, zato so                     nekateri nezadovoljni, predvsem starejši, ki slabše                     slišijo.  Čeprav ima Ljubljana te avtobusne postaje                     že več let, nekateri še vedno opozarjajo na reklamne                     panoje, češ da zaradu njih ne morejo dobro in dovolj                     hitro videti prihajajočih avtobusov. Še vedno se                     potniki, zlasti starejši, sklanjajo in celo stopajo                     na cesto, po kateri pripelje avtobus, in to je                     nevarno. Mnogi opozarjajo, da imajo v tujini vozni                     redi in prikazi mreže prog prednost pred oglasi,                     drugi pa trdijo, da so prikazi prog in vozni redi na                     informacijskih stebrih premajhni in slabo vidni.
 Vodja službe mestnega potniškega prometa Peter Horvat je povedal, da je od postavitve novih                     nadstreškov leta 2004 po njihovih podatkih oplazil                     avtobus ob uvozu na postajališče samo enega potnika,                     pa še ta jo je odnesel brez poškodb. Glede                     informacij o voznih redih in potekih prog se mora                     LPP prilagoditi prostoru, ki ga ima za to na voljo,                     zato so ti podatki objavljeni na listih formata A4,                     opozoril pa je tudi na velike sheme prog. Te so že                     nameščene na postajališčih pred Hotelom Lev, Dramo,                     železniško postajo, Namo, na Aškerčevi, pred                     kliničnim centrom in Bavarskim dvorom, torej tam,                     kjer je največ potnikov.
 Zunanje oglaševanje na celotni površini avtobusa,                     torej tudi po oknih, je v tujini že vrsto let                     vsakdanje, poudarja Horvat, tudi pri nas ga                     uporabljajo že marsikje, v Ljubljani pa so ga uvedli                     šele pred nekaj meseci. Tako oglaševanje dopušča                     odlok o oglaševanju v Mestni občini Ljubljana in                     pravilnik o merilih za določitev lokacij in o                     lokacijah za oglaševanje. Določata, da lahko oglase                     nameščajo tudi na zunanje steklene površine                     avtobusov. O tehnični ustreznosti poslikave se je                     izreklo tudi ministrstvo za promet - tak poseg mora                     biti v skladu z zakonom o varnosti cestnega prometa.                     Namestitev oglasnih sporočil na steklene površine je                     opredeljena v pravilniku o zatemnjevanju stekel na vozilih.
Iz četrtkove tiskane izdaje Dela
    
	
            
                        
    
    
 
				 
						   
					 
        
          
          
                        













 
									
																										
								
												
	
								 
									
																										
								
												
	
								 
									
																										
								
												
	
								