Avtorji slogana ga bodo tudi oblikovali

Urad vlade za informiranje je izdelavo grafične podobe novega slovenskega slogana I feel love z naročilom male vrednosti zaupal agencija Nuit, ki je tudi avtorica slogana.

Objavljeno
27. februar 2007 17.33
Ljubljana - Urad vlade za informiranje je izdelavo grafične podobe novega slovenskega slogana I feel love z naročilom male vrednosti zaupal agencija Nuit, je povedal direktor urada Gregor Krajnc. Agencija, ki je tudi avtorica slogana, naj bi že pripravila določene predloge, dokončno vizualizacijo slogana pa na uradu pričakujejo do konca prihodnjega tedna, je poročal Radio Slovenija.

Na ministrstvu za gospodarstvo pa so že pripravili osnutek razpisa za dokončno izdelavo tržne znamke slovenskega gospodarstva. Po besedah direktorja direktorata za turizem Marjana Hribarja bi lahko razpis v vrednosti 200.000 evrov objavili že prihodnji teden, je še poročal radio.