Bled - Od sredine julija bo v središču Londona 150 taksijev s poslikavo Bleda, ki vabijo Britance na obisk Slovenije. Osrednji motiv na taksijih prikazuje Bled, ki se na britanskem trgu predstavlja kot destinacija za družinski oddih in poroke, poleg Bleda pa taksiji oglašujejo tudi posebno ceno leta Adrie iz Londona.
Oglaševalska akcija na britanskih taksijih je del tržno-komunikacijskih aktivnosti, ki jih Slovenska turistična organizacija (STO) v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom med letošnjo poletno turistično sezono izvaja v Veliki Britaniji.
Med akcijo oglaševanja na taksijih pa se je v četrtek začelo tudi spletno oglaševanje na portalu www.mumsnet.com, kjer je na domači strani portala in na podstrani Travel (Potovanja) objavljena pasica, ki vodi na posebno spletno stran v okviru www.slovenia.info, ki zainteresiranim posameznikom nudi konkretne turistične pakete in informacije, kako le po dveh urah vožnje preživeti zanimive družinske počitnice.
Turizem Bled je samostojno izvedel še oglaševanje v reviji Cosmopolitan, v kateri se Bled predstavlja kot destinacija za poroke. V obeh primerih so ciljna javnost mlade ženske, ki po navadi izberejo destinacijo družinskih počitnic oziroma so tiste, ki izbirajo destinacijo za svojo poroko.
Namen akcije, ki jo STO izvaja v sodelovanju z lokalno turistično organizacijo Turizem Bled in nacionalnim letalskim prevoznikom Adrio Airways, je čim več Britancev opozoriti na številne možnosti oddiha v Sloveniji, ki so z ugodno letalsko povezavo Adire Airways od glavnega mesta Velike Britanije oddaljene le dve uri vožnje z letalom, je ob tem poudaril direktor STO Dimitrij Piciga.
Velika Britanija je za slovenski turizem tradicionalno pomemben trg, s katerega je lani v Slovenijo prišlo več kot 74.000 turistov, ki so opravili skoraj 300.000 nočitev.