Boj za zeleno majico prvič še na Eurosportu

Vse štiri etape 24. dirke Po Sloveniji si bo prvič lahko ogledalo 243 milijonov gledalcev.

Objavljeno
12. junij 2017 19.59
Špela Kuralt
Špela Kuralt
Celje – Dobrih 655 kilometrov bo devetnajst ekip na 24. dirki Po Sloveniji prekolesarilo v štirih dneh. Dirko bo od četrtka do nedelje prvič neposredno prenašal Eurosport. Organizatorji želijo Slovenijo predstaviti kot zeleno destinacijo s pomembno kulturno dediščino. Tudi z najstarejšim kolesom na svetu.

Neposredni prenos dirke na Eurosportu, predstavniki televizije so bili v Sloveniji prejšnji teden, je projekt, ki ga je v sodelovanju zagotovilo trinajst partnerjev, med katerimi so različna podjetja, občine in turistične destinacije, s Slovensko turistično organizacijo (STO) na čelu. Kot je včeraj dejala direktorica STO Maja Pak, so se za prenos dirke odločili, ker ta pomeni izjemno priložnost za povečanje prepoznavnosti in ogleda Slovenije kot turistične, gospodarske, športne destinacije.

Med 243 milijoni gledalcev je po ocenah Eurosporta 113 milijonov ljubiteljev kolesarjenja. »Ti so naša pomembna ciljna skupina, ki jo želimo prepričati, da je Slovenija odlična destinacija za zelena, aktivna, zdrava doživetja, odlična destinacija za organizacijo vrhunskih mednarodnih športnih dogodkov in za priprave športnikov,« je dejala Pakova. Promocija zelenega in trajnostnega turizma je letos izražena tudi v novem sloganu dirke »Fight for green«, pa tudi kolesarji se bodo po novem borili za zeleno in ne več rumeno majico.

Dve uri za slovenske lepote in zanimivosti

Projekt neposrednega prenosa je stal 300.000 evrov brez stroškov produkcije, STO pa je prispevala 150.000 evrov. Del promocije se je že začel, saj oglase za dirko predvajajo od meseca maja. Pripravili so jih 160, poleg televizijskih pa še oglase za splet, za katere pričakujejo da bodo imeli skupaj več kot 1,7 milijona evrov prikazov. V neposrednem prenosu nas čaka veliko Slovenije, je poudarila Pakova: »Neposredni prenos traja šest ur, od tega bosta dve uri namenjeni prikazovanju naravnih lepot ob štirih etapah.«

Poleg prvih oglasov so precej reklame Sloveniji in njeni kolesarski dirki naredili ambasadorji kolesarjenja. Šest kolesarjev iz šestih držav, ki so jih izbrali na javnem pozivu, je prejšnji teden kolesarilo po Sloveniji, snemalo svoje dogodivščine in jih objavljalo na družbenih omrežjih. Promocijo Slovenije bodo zagotovili tudi tekmovalci, je dejal organizacijski direktor dirke Bogdan Fink: »Nastopa 19 ekip in pet od teh jih je v razredu world tour. Te ekipe imajo od 10.000 do 600.000 svojih sledilcev na družbenih omrežjih. Gre tudi za fante, ki so uveljavljeni kolesarji, tudi zmagovalci etap na Tour de France ali Giro d'Italia.«

Odločilna bo Rogla

Kot je dejal Fink, bo najverjetneje dirko odločila tretja etapa s štartom v Celju in z gorskim ciljem na Rogli. Sicer bodo dirko začeli v Kopru, prva etapa se bo zaključila v Kočevju. Druga etapa bo s štartom in ciljem v Ljubljani, v nedeljo bodo kolesarji dirko zaključili z etapo od Rogaške Slatine do Novega mesta. Kolesarji na stopničkah bodo med drugim dobili spominek z zgodbo, in sicer repliko najstarejšega kolesa na svetu. »Gre za 5200 let staro kolo, ki so ga našli na Barju. Replike je izdelal Mestni muzej Ljubljana. To je lepa zgodba, da na tak način privabimo v Slovenijo tudi tiste, ki niso neposredno povezani s športom,« je zaključil Fink.