Ljubljana – Presenečenja ni bilo, mestni svetniki so potrdili 50-odstotno podražitev cene enkratne vozovnice vožnje z LPP. Prvotno predlaganega povišanja cene šolske mesečne vozovnice za tri evre sicer ne bo, cena bo ostala nespremenjena – 17 evrov.
Razprava v mestnem svetu se je sicer vrtela okoli enih in istih argumentov. Medtem ko so zagovorniki podražitve oziroma uskladitve cen razlagali, da bo ukrep pripomogel k večjemu številu nakupa terminskih vozovnic ter s tem k manjši uporabi osebnih vozil, so nasprotniki predloga ostali neomajni, da omenjen ukrep zagotovo ne bo pripomogel k večji uporabi javnega prevoza. Svetnika SDS Mirko Brnič Jager in Anže Logar sta prepričana, da je takšna podražitev neutemeljena ter da morajo, tako Brnič Jager, »župan in njegova lista prevzeti polno odgovornost pred javnostjo«.
Mojca Dolinar iz NSi je mnenja, da dvig cene kaže ignoranco do Ljubljančanov, Aleš Kardelj iz svetniške skupine Desus pa, da je v času krize takšno povišanje nesprejemljivo. Roman Jakič iz LZJ je svoj glas za utemeljil z razlago, da se bo za 50 odstotkov povišala le cena ene vrste vozovnice. Prepričan je tudi, da »bi večina političnih strank populistično počepnila in tovrstno odločanje preložila na čas po volitvah, MOL pa tega ni storila«.
V času seje mestnega sveta se je pred Magistratom zbralo približno 50 protestnikov gibanja 15o, ki so podražitvi nasprotovali. »Aktivisti bodo v vsakem primeru nadaljevali akcije,« je povedal predsednik civilne iniciative izbrisanih aktivistov Irfan Beširević. Po njegovih besedah bodo začeli z zasedbo avtobusov in garaž LPP, s tem pa da ne bodo motili ljudi ob odhodu v službo.
Shod gibanja 15o je podprla tudi Študentska organizacija Univerze v Ljubljani, podražitvam pa nasprotujejo tudi SMS – Zeleni Slovenije. Njihovi predstavniki so pred mestno hišo prinesli več kot 800 podpisov občanov proti podražitvi, svetnik zelenih Tomaž Ogrin pa jih je nato predal županu.
Mestnemu svetu je sicer stališče ljubljanske LDS poslal tudi njen edini predstavnik v svetu Slavko Ziherl, ki je zapisal, da »bi bilo potrebno predvsem bogatejše subvencioniranje mestnega prometa« in da je njegovo kakovost treba dvigniti na višjo raven, ki bo »zadovoljila potrebe meščanov«. Seje mestnega sveta se Ziherl ni udeležil.