Zorana Baković se je z Vladimirjem Dimićem srečala v Zagrebu. Pogovarjala sta se tudi o tem, da drevesa zdravijo, o žižuli, ki je prišla iz Slovenije, o vprašanju, ali so ljudje dobri ali slabi. Skupaj s fotografom Urošem Hočevarjem so posadili drevo. Dišečo sadiko Lagerstroemie indice.
Stopamo po vlažni zemlji. Vladimir je že izkopal luknjo, v katero bo posadil drevo, ki čudovito cveti. Za Uroša in zame, za Delo. »Veste, jaz sem umetnik. Nekakšen kipar,« pravi, medtem ko prinaša sadiko, lopato in kanister z vodo. »Zame je vsako drevo živo bitje, živa skulptura, ki jo opazujem, kako raste, in jo občudujem, natanko tako, kot umetnik občuduje svoje delo in ga spremlja, kako postaja samostojno in začenja pripadati človeštvu.«
»Nič rad se ne fotografiram,« mimogrede navrže Urošu, pa vendar se z vsem strinja. »Prav, postavil se bom tako, kot boste želeli!« Medtem ko Uroš od daleč izbira najboljši kot, Vladimir mrmra, kako ga od junija naprej oblegajo novinarji, kot da bi bil kar malce v šoku zaradi nepričakovane popularnosti. »Vendar privolim v intervjuje, a samo zato, da potem nekdo, ki vse to prebere, reče: 'Poglej no, saj to lahko počnem tudi jaz, saj to ni kakšna posebna stvar.' Srečen bom, če bo vsaj en človek, ki bo prebral vaš članek, posadil drevo v Ljubljani. Pa saj ni nujno, da v Ljubljani, naj ga posadi tam, kjer živi.«
V branje priporočamo tudi pretekle prispevke iz rubrike Carpe diem:
Telo velikega šamana
Kdo je Damian Merlak, eden od najbogatejših Slovencev
Srečanje na robu tišine
Okuse vidi, kot vidijo pesniki občutja
»Tudi ko je bilo najhuje, sem razmišljal o kolesu«
Telo velikega šamana
Kdo je Damian Merlak, eden od najbogatejših Slovencev
Srečanje na robu tišine
Okuse vidi, kot vidijo pesniki občutja
»Tudi ko je bilo najhuje, sem razmišljal o kolesu«