Predstavnikom ministrstev za okolje in prostor ter za infrastrukturo, Darsa ter projektantom so predstavili svoje nasprotovanje izgubi 119 hektarov kmetijskih zemljišč, med njimi tudi hmeljišč ter gradnji ceste, ki je dražja od trase Velenje-Podlog za 55 milijonov evrov, obenem pa so odločitev vlade iz letošnjega marca, da naj se DPN pripravi za nekoč že opuščeno traso F2-2, označili za plod delovanja velenjskega lobija.
Gostje so skušali, vmes mnogokrat preglašeni z medklici, predstaviti postopek priprave DPN in tehnične lastnosti načrtovane ceste, a jih večina ni želela poslušati. Tudi, ko je Barbara Radovan, direktorica direktorata za prostor, graditev in stanovanja pri ministrstvu za okolje in prostor kot povezovalka pogovora poskušala navzočim pojasniti, da gre za javno obravnavo, med katero zbirajo pripombe na DPN, to ni zaleglo. Skupaj z drugimi gosti, ki so prišli predstavit DPN, so poslušali medklice »Ljudem boste uničili življenje«, »Izvajate nasilje večine nad manjšino« in podobno. Predstavnica Darsa je zato dejala: »Vidim, da vas postopki in tehnične podrobnosti ne zanimajo. Pustite do besede tudi koga, ki ga želi kaj izvedeti o prizadetosti svojega zemljišča ali hiše, naj pride do besede, ne samo tisti, ki ste apriorno proti.«
Žan Pižorn iz CIB je dejal, da imajo 1200 podpisov proti trasi F2-2, da je občina že leta 2007 sprejela sklep, da trasi nasprotuje, kmetijsko ministrstvo pa je tej trasi doslej trikrat nasprotovalo. Vlada je zato leta 2013 naročila pripravo DPN za traso F3-b, potem pa si je marca letos premislila in se vrnila na že opuščeno traso F2-2. »Vlada je po sestanku ministra Gašperšiča in ministrice Majcnove v Velenju nasedla scenariju velenjskega lobija (...) in je brez novih strokovnih argumentov na izredni seji s preglasovanjem obudila mrtvo traso F2-2,« je rekel Pižorn. V imenu CIB je zahteval, da tako, kakor so leta preklicali že razpisano obravnavo DPN za traso F3-b, prekličejo sedanjo javno razgrnitev in javno obravnavo. V Braslovčah in Šmartnem ob Paki imajo odklonilno stališče do trase, le v Velenju jo podpirajo. V CIB pa podpirajo boljšo prometno povezavo Koroške, zato naj začno graditi že potrjeno traso od Velenja do Slovenj Gradca.
Javna razgrnitev bo trajala do 12. julije, potem bodo predlagatelji potrebovali 60 dni za odgovore na pripombe, če bo predlog DPN zrel za obravnavo na vladi, pa naj bi ga ta sprejela februarja 2016. Za tehnično dokumentacijo, odkupe zemljišč in gradbeno dovoljenje bi nato potrebovali še 2-3 leti, cesto pa bi nato gradili 4-5 let.