LJUBLJANA – Osrednji slovenski časnik Delo je od danes nekoliko drugačen; doživel je namreč likovno in vsebinsko obogateno prenovo, ki je plod več kot enoletnega dela. Predstavitev prenovljenega časnika, z njo pa tudi druženje njegovih snovalcev ter številnih gostov, se je zgodila v Narodni galeriji v Ljubljani.
Nova podoba je bralcem prijaznejša
Odgovorna urednica Dela je na dogodku, ki ga je povezovala, predstavila prenovljeno Delo: »Čakanje na prihod prenovljenega Dela je eden najvznemirljivejših trenutkov zadnjih let. Zavedamo se, da Delo niso samo natiskane besede. Delo so ljudje, ki ga ustvarjamo, zato stopamo na tem dogodku iz varnega zavetja tiskanih črk, da se vam predstavimo.« Na koncu pa je dodala: »Oblikovna in vsebinska prenova tiskane izdaje Dela je projekt, s katerim hočemo pokazati ne le, kaj znamo in kaj zmoremo, ampak dokazati, da to znamo in zmoremo najbolje. Nova podoba je takšna, da je prijaznejša bralcem in primernejša njihovim novim bralnim navadam. Zato smo skupaj z novo likovno podobo premislili celotno vsebino in preverjeno priljubljenim temam dodali vrsto novih, za katere menimo, da so pisane našim bralcem na kožo.«
Krepi vodilno vlogo v slovenskem medijskem prostoru
Sproščen program je odprl predsednik uprave Dela, d. d., Jurij Giacomelli: »Likovna in vsebinska prenova Dela krepi našo obljubo bralcem, v središču katere je zavezanost k profesionalnemu novinarstvu 21. stoletja. K nenehnemu iskanju resnice in k zagotavljanju svobode izražanja. Prav ta zaveza izdajatelja se nocoj udejanja v novem Delu, ki je njen najmočnejši izraz. Zato je od danes, spoštovani dame in gospodje, Delo bolje usposobljeno, da nadaljuje in krepi vodilno vlogo v slovenskem medijskem prostoru.«
Časopis naj gre po poti sprememb
Nemški oblikovalec in direktor mednarodne zveze za časopisno oblikovanje Hans Peter Janisch, ki je že vrstam časopisov spremenil videz, pa je povedal: »Vloga oblikovalca časopisov je predvsem pomoč časopisu, da gre po poti sprememb. To so ideje za privlačnejši časopis. Vodstvo v novo medijsko dobo. Vse to seveda vključuje boljšo berljivost, preglednost, drugačen pristop do izbiranja fotografij, drugačno strukturo časopisa in navodila za spremenjeno bralstvo.«