Delu zmaga med časopisnimi blagovnimi znamkami

V letošnji akciji izbiranja blagovnih znamk, ki jim kupci najbolj zaupajo, se je v kategoriji dnevnih časopisov prvič na vrhu znašel tudi časopis Delo, ki je to priznanje prevzel od mariborskega Večera.

Objavljeno
01. oktober 2009 23.15
C. R.
C. R.
Ljubljana - V letošnji akciji izbiranja blagovnih znamk, ki jim kupci najbolj zaupajo - že tretje leto zapored jo je v okviru raziskave Trusted Brand izvedla revija Reader's Digest iz Mladinske knjige Založbe -, se je v kategoriji dnevnih časopisov prvič na vrhu znašel tudi časopis Delo, ki je to priznanje prevzel od mariborskega Večera, dobitnika lanskega priznanja. Zanimivo je, da sta si Delo in Dnevnik nagrado tokrat razdelila s popolnoma enakim izkupičkom točk, kar je toliko bolj presenetljivo, ker so za najboljše blagovne znamke glasovali bralci omenjene revije. Nagrado, s katero si Delo po nekaj letih notranjih viharjev in ob trdem delu v zadnjem času očitno vrača zaupanje bralcev in kupcev, je na podelitvi v Unionski dvorani prevzel odgovorni urednik Dela Darijan Košir (na fotografiji). Sicer pa se je skupina Pivovarna Laško, v okviru katere deluje tudi časopisna hiša Delo, izkazala za najmočnejšega nosilca zaupanja vrednih blagovnih znamk. Poleg Dela med časopisi je priznanje za pivo dobila tudi matična Pivovarna Laško, tri pa še hčerinski družbi Union (za Zalo v kategoriji ustekleničenih vod) in Fructal (za sokove Fructal in otroško hrano Frutek). Če k temu dodamo še priznanje za Mercator v kategoriji nakupovalnih centrov, je skupina Pivovarna Laško (ki je četrtinski lastnik Mercatorja) s šestimi nagradami med 39 daleč najuspešnejša slovenska poslovna skupina v smislu zaupanja kupcev v njihove blagovne znamke.

Iz petkove tiskane izdaje Dela