Direktor tudi brez vodstvenih izkušenj

Kljub fiasku z Ažmanom niso zaostrili pogojev za novega šefa Turizma Bled.

Objavljeno
16. maj 2017 21.59
Blaž Račič
Blaž Račič
Bled – V razpisu, s katerim po nedavni razrešitvi Jake Ažmana na Bledu iščejo novega direktorja turizma, za kandidate niso zaostrili pogojev, čeprav so prav z njihovo omilitvijo pred dvema letoma omogočili, da je bil na čelo zavoda imenovan Ažman, ki s turizmom ni imel izkušenj. Župan Janez Fajfar se odgovornosti za slab izbor direktorja, ki ni bil kos izzivom, kljub temu otepa.

Tudi v sedanjem razpisu, na katerega se kandidati lahko prijavijo do 6. junija, (vodstvene) izkušnje v turizmu niso ključni pogoj, temveč mu prinašajo le prednost, medtem ko vodstvenih izkušenj razpis sploh ne določa. Jana Špec, predsedujoča svetu zavoda Turizem Bled, pravi, da razpisnih pogojev niso spreminjali, ker so »v redu«. Kljub njenemu prepričanju je Ažman na čelo blejskega turizma prišel tako rekoč brez izkušenj v turizmu in že po dveh letih se je pokazalo, da ni bil kos izzivom. Špecova pričakuje več prijav kot na prejšnjem razpisu, ko se je prijavilo sedem kandidatov, in pravi, da »na silo direktorja ne bomo imenovali«.

Na razpisih pred tistim, ki je ustoličil Ažmana, je bil eden od pogojev za direktorsko mesto osem let delovnih izkušenj na vodstvenih in vodilnih mestih. Dotedanja dolgoletna direktorica Turizma Bled Eva Štravs Podlogar in zdaj državna sekretarka na ministrstvu za gospodarstvo je pred dvema letoma od kandidature odstopila s pojasnilom, da je »razpis namenjen nekomu drugemu« in da »ni kandidat, ki bi si ga na Bledu želeli«. Župan Bleda Janez Fajfar včeraj na novinarski konferenci pred turistično sezono Ažmanove razrešitve ni komentiral, ker da je o njej odločil demokratično postavljen svet zavoda. Turizem Bled kot v. d. direktorja zdaj vodi Matjaž Berčon, donedavni direktor občinske uprave, ki se na razpis ne namerava prijaviti. Dejal je, da se bo kratkoročno ukvarjal predvsem s krepitvijo komunikacije v destinaciji; prav neustrezna komunikacija z deležniki je bil eden od temeljnih očitkov za Ažmanovo razrešitev.

Čeprav so lani zaradi projekta Okusi Bled nekateri gostinci opozarjali, da gre za nižanje standardov ponudbe, s čimer se odmikajo od usmeritve strategije iz leta 2005, da postanejo »vrhunska turistična destinacija«, bodo projekt ponovili. Na razpis se je med 60 blejskimi gostinci odzvalo pet ponudnikov.