Erjavec: Ni možnosti, da bi prišlo do terminalov v Luki Koper

Minister za okolje in prostor Karel Erjavec je ob obisku Luke Koper poudaril, da bo za zagotovitev razvojnih možnosti luke treba pospešiti sprejetje državnega prostorskega načrta.

Objavljeno
03. februar 2009 15.37
Kl.K./STA
Kl.K./STA
Koper - Minister za okolje in prostor Karel Erjavec je ob obisku Luke Koper poudaril, da bo za zagotovitev razvojnih možnosti luke treba pospešiti sprejetje državnega prostorskega načrta. Obenem je pojasnil, da gre pri umestitvi plinskih terminalov za okoljsko zelo občutljiv projekt in da ni možnosti, da bi se terminali umestili na območje Luke Koper.

V Luki Koper se je minister seznanil z načrti družbe. Izpostavil je, da bo treba pospešiti vse aktivnosti v zvezi s sprejemom državnega prostorskega načrta, saj ta dokument zagotavlja nadaljnji razvoj Luke Koper. "Luka Koper je strateškega pomena za Slovenijo, nenazadnje je to naše okno v svet," je prepričan Erjavec. Pri tem je opozoril, da je treba upoštevati tudi vse okoljske standarde.

Minister meni, da ni možnosti, da bi se plinski terminali umestili na območje Luke Koper, zlasti ker gre za okoljsko zelo občutljiv projekt. "Glede na to, da lokalna skupnost in okolje ne sprejemata tega projekta, mislim, da ni možnosti, da bi dejansko prišlo do umestitve plinskega terminala na tem območju in tudi po pogovorih s predstavniki Luke koper sem dobil občutek, da jim to ni prioriteta," je po obisku pojasnil Erjavec.

Minister je obiskal tudi Sečoveljske soline, kjer se je seznanil z njihovo sanacijo. "Glede na visoko morje, ki se je zgodilo decembra, je ministrstvo za prvo sanacijo namenilo 150.000 evrov," je pojasnil Erjavec in dodal, da bodo soline kandidirale tudi za evropska sredstva. "Skupaj bomo pripravili projekt v vrednosti 10 milijonov evrov, ki bo omogočil celovito sanacijo solin kot ene najbolj tipičnih znamenitosti, ki jih ima Slovenija, kar se tiče mokrišč," je dodal minister.

Kot je pojasnil, naj bi z Jernejevim kanalom v solinah v prihodnje upravljale Sečoveljske soline, s čimer bi uredili sam kanal in tudi vse nezakonite priveze v njem.